Sivuja:
Toiminto
  • #46 kirjoittanut "Masi" 12 Oct 2021
  • yhtenäinen EU. voisivat sitten edes tehdä yhden tarran, eikä niin että jokaisessa maassa omansa  :o
    Asiantuntijat epäilee että tässä käy kuin noiden nopeuslappujen kärryjen ja autojen takapäässä.
    Niistä tulee kansallisia ja ne eivät koske muun maan rekisterissä olevia ajoneuvoja.

    Tosin tuostahan on olemassa jo direktiivi ( ohje ) jotta nuo tuommoiset erilaiset merkinnät eivät
    koske toisen maan rekisterissä olevia ajoneuvoja.

    Ja jostain kuulin että puuhaavat Eu parlamentissä direktiivin muuttamista asetukseksi ( régulation, määräävä )
    ja silloin nuo typeryydet joutuvat romukoppaan.

    Onhan tuosta tarran kuvasta jo tehty kysely ranskassa tavallisilta kadun tallaajilta ja fillaristeilta, ei ollut 90 % mitään
    kuvaa mitä tarra tarkoittaa. Osa veikkasi olevan kyseessä joku kamppanja väkivaltaa vastaan.
  • #47 kirjoittanut Alan 15 May 2022
  • Mallisuoritus Hietasaaresta.

    Lähempä ittekin liimailemaan. Asia jossa olen huono. Häätyy ottaa emäntä avuksi.  :D


  • #48 kirjoittanut "Masi" 15 May 2022
  • Mallisuoritus Hietasaaresta.

    Lähempä ittekin liimailemaan. Asia jossa olen huono. Häätyy ottaa emäntä avuksi.  :D

    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
    Taitaa olla liian alhaalla.
  • #49 kirjoittanut Alan 15 May 2022
  • Taitaa olla liian alhaalla.

    Itte laitoin rullamitan kanssa. Ruma on kun *erse.  ;D
  • #50 kirjoittanut Alan 15 May 2022
  • Mulla on kaaren yläreuna 90 cm tasossa. Tuo Carthago tuskin on matalampi eli voi olla oikein.





Sivuja:
Toiminto