Tekniikkakeskustelut > Kori Ja alusta

Retkeilyauton pesu painepesurilla?

<< < (2/6) > >>

mjh48:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  6.01.2021     kello on 13:08 ---https://www.vaunushop.fi/perakarrytarvikkeet/eko-sol-pesuaine-5-l/p/391/

Tuo on toistaiseksi paras löytämäni auton pesuun. Tosin en tiedä miten se käyttäytyy vahatulla pinnalla, liuottaako se senkin.
Pehmeä pitävartinen harja ja mieto autonpesuaine on ne mitä itse käytän, todella likaiseen tuo yllämainittu. Painepesurilla saatan huuhdella peltiosat, mutta lähellekään luukkuja ja ikkunoita en silllä mene

--- Lainaus päättyy ---

Tuota Eko-sol ainetta olen käyttänyt monta vuotta ja minulla on sitä vieläkin puoli astiaa.
Olen käyttänyt säästeliäästi, kun olen luullut, ettei sitä enää saa mistään, kun tuotanto siirtyi Lahdesta Viroon.
Hyvä tietää, että sitä saa vieläkin, nyt jopa kotikylältä, kun Alfa-Kem on Keravalla

kimi:
Tuo 5 l kannu riittää minun käytössä vuosia. Aineen ruiskutan pintaan ja annan vaikuttaa jonkin aikaa. Levittämiseen käytän tällaista:
https://m.motonet.fi/fi/tuote/8500080/Garant-5-L-Paineruisku

mjo33400:
Ämpärillinen vettä ja kahvikupillinen Eko-sol pesuainetta on hyvä suhde. Olen käyttänyt jo 10 vuotta ja on muutkin täällä, jopa videon tehneet tehosta. ;)

Yrjö:
  Painepesureitahan on monella paineella, harvalla harrastajalla kuitenkin ihan oikea korkeapainepesuri? Mitä parepi pesuri, sitä kauempaa ruiskutettava. Ehkä kaveria jos pyytää ruiskuttamaan, tuo kämenselkää kohti suutinta, löytää sopivan etäisyyden. Pitää alkaa kaukaa, kun läheltä menee ihosta läpi. Muistan tapauksen, kun kolosta takaisin palaava suihku vei näön silmästä.
  Mekin tuo Sprite sopivasti kasteltiin eka pesulla, kun sammalta pois pestiin. :D
  Minä olen n. 50v. käyttänyt mäntysuovan sukuista Teepoolia, se ei ainakaan vahaa poista, minä kun vahaan enintään kerran vuodessa. Tuota Eko-sol ainetta olen käyttänyt muihin likaisempiin pesuihin.

pouhe:
Ei kai painepesurin suihkua voi koskaan suunnata iholle?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View