Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Romutustodistus

<< < (4/25) > >>

kimi:
Jos hävittää auton itse ja metallinkeräys/ romuliike käy raadon hakemassa on täysin eri asia kun romutustodistuksen hakeminen uusihankintaa varten.

megaman:
"Vain Autokierrätyksen verkoston vastaanottopisteet tekevät Traficomille ilmoituksen auton romutuspoistosta ja antavat omistajalle romutustodistuksen. Näin ollen ennen auton luovutusta romutukseen on tärkeää varmistaa, että vastaanottopiste kuuluu Autokierrätyksen verkostoon. Muutoin auto voi jäädä rekisteröidyksi omistajan nimiin vielä romutuksen jälkeenkin."

K.E.V:
Tuossa Tattiksella on monta. Esim Euroteli

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 11.01.2021     kello on 11:41 ---Mites jos sulla on vanha auto ja rosvo vie katalysaattorin parkkipaikalla, eikä sitä siksi kannata enää kunnostaa.
Jääkö se sitten sun riesaksi loppuelämäksi?

--- Lainaus päättyy ---

Kysymysmerkit puuttui minulta. Kyllä autoromuttamot rautaromua vastaanottaa.

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 11.01.2021     kello on 12:10 ---Jos hävittää auton itse ja metallinkeräys/ romuliike käy raadon hakemassa on täysin eri asia kun romutustodistuksen hakeminen uusihankintaa varten.

--- Lainaus päättyy ---

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 11.01.2021     kello on 11:51 ---Minä oon romuttanut useamman auton. Ensin purkanut omaan tarpeeseen ja sitten rippeitä myynyt varaosina. Loppu raato käyty pihasta hakemassa. Osasta jopa joku kymppi maksettu. Romutustodistus ? vai ilmoitus että romutettu on ullut stisa ja häipynyt minun kalustosta trafin sivuilta.

--- Lainaus päättyy ---

Näköjään langaton näppis ei kerennyt kirjoitus nopeuteen  ;D. Ilmeisesti minun romuttamat autot on ollut sitten Trafin valtuuttamia kun häipyneet Trafin kannasta minun takaa, ja romutustodistus tullut postissa. Tosin en ole kyllä uuttakaan autoa ostanut, eli sille sama kun vain poistuu minun nimistä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View