Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Org 10 vuotta

<< < (3/6) > >>

Erkki:
Miten mm. tältä sivulta pääsee suoraan linkkiin: Viimeisimmät lukemattomat aiheet?

seppoko:
Onnea ORGille ja sen jäsenille!

--- Lainaus käyttäjältä: Erkki - 29.12.2020     kello on 08:44 ---Miten mm. tältä sivulta pääsee suoraan linkkiin: Viimeisimmät lukemattomat aiheet?

--- Lainaus päättyy ---

Kävisikö sen tilalle  "Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit"?  Löytyy tuolta ylhäältä. Esim. minä käytän ainoastaan sitä.

Erkki:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 29.12.2020     kello on 08:51 ---Onnea ORGille ja sen jäsenille!

Kävisikö sen tilalle  "Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit"?  Löytyy tuolta ylhäältä. Esim. minä käytän ainoastaan sitä.

--- Lainaus päättyy ---

Jostain kumman syystä minulla ei näy tuota "Näytä edellisen käyntisi jälkeen kirjoitetut viestit" yläsivulla? Olisiko laittaa kuvakaappaus sivusta jossa tuo näkyy?

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 29.12.2020     kello on 08:51 ---Onnea ORGille ja sen jäsenille!

--- Lainaus päättyy ---
Kävishän se mutta kun sellaista ei ole ollut aikoihin

Ossi66:
 Onnea orgille ja valtava kiitos 99:lle näistä vuosista  Thumb

Eikä tosiaan ole "nappulaa" lukemattomiin muutoksen jälkeen

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View