Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Peruutuskamera vaunuun.....

<< < (9/14) > >>

Yrjö:
  Normaalisti kun asia pitkittyy, se myös mutkistuu. ;D

--- Lainaus käyttäjältä: perhomies - 17.01.2021     kello on 18:10 ---Alunperin haluaisin kameran vaunun taakse.....

--- Lainaus päättyy ---
  Taitaa olla vaikea saada Volvon omaan näyttöön? Ootko kysynyt merkkiliikkeestä?
  Varmaan pitää tehdä omalla näytöllä? Minä tein langallisen, on siinä askartelua, kun piuhoja vetelee. Mutta nippa nappa minun taidoilla sain toimimaan, myös vaihtaa veturin kameran pois kun vaunun liittää.
  Mulla Opelissa tuolta ostettu saman näköinen ollut muutaman vuoden, sellaista kun vaunussa on ei taida Suomessa olla enää myynnissä?

https://www.pedeled.fi/epages/pedeled.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/2014092302/Products/7-PLPK-WG12

Tuolla myös langattomia lähettimiä/vastaanottimia ja näyttöjä.

jamseil:

--- Lainaus käyttäjältä: perhomies - 17.01.2021     kello on 18:10 ---Eikö sun Volvossa ole omaa kameraa ?

--- Lainaus päättyy ---
Olikohan sellaista vielä -99 keksittykään. :)
Parkkitutkakin taisi tulla S80 vasta faceliftiin 2002.

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: jamseil - 17.01.2021     kello on 21:11 ---Olikohan sellaista vielä -99 keksittykään. :)

--- Lainaus päättyy ---
ihmetellään kun ei ole kameraa, sitten ihmetellään kun aina pitää korjaamolla käydä kuittaamassa vikakoodit. en tiedä kumpi sitten on ongelma :D lähinä säälittää että luotetaan uusien autojen tekniikkaan silmät ummessa , ei vahinkoa silloin voi käydä.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: jamseil - 17.01.2021     kello on 21:11 ---Olikohan sellaista vielä -99 keksittykään. :)

--- Lainaus päättyy ---
Minulla oli parkkitutkat S80 T6.ssa jo -99 mallissa minkä ostin 2003

perhomies:
Jos sais tuohon Hobbyn lisäjarruvalon yhteyteen kameran se ois myös hyvä, kuten noissa uudemmissa paketti/retkeilyautoissa, tuokin vaihtoehto pitää tutkailla. Mut vielä se näyttö kysymys... kännykkään langaton jos sais... en haluais lisänäyttöä koetauluun tai  penkoa Volvottimen omaa näyttöä " sekaisin ".

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View