Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Missä karavaanari viettää koronajoulun?
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 14.12.2021 kello on 08:40 ---Suunnitelmia oli, nyt ei ole enää - ainoastaan toivon että jossain muualla kuin täällä sairaalassa.
--- Lainaus päättyy ---
Sulla ilmeisesti pitkä paraneminen, sitten pitkä kuntoutus? Hyvää paranemista kuitenkin! :D
Jokos kyynärsauvoilla oot pääsy kulkemaan? Mulla vain kädet ei ensin tahdo tottua niihin, kun on outo suunta mihin voimaa tarvitaan. Mutta harjoittelu auttaa.
Polven säästö syistä olen niitä muutaman kerran käyttänyt.
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: jamppa508 - 14.12.2021 kello on 16:25 --- :o et kai vaan ole autoa vaihtanu vaunuun?
--- Lainaus päättyy ---
En. Auto oottaa tallissa kevättä. Thumb
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 14.12.2021 kello on 18:55 ---
Jokos kyynärsauvoilla oot pääsy kulkemaan? Mulla vain kädet ei ensin tahdo tottua niihin, kun on outo suunta mihin voimaa tarvitaan. Mutta harjoittelu auttaa.
Polven säästö syistä olen niitä muutaman kerran käyttänyt.
--- Lainaus päättyy ---
Ei ole vielä voitu edes leikata, ulkopuolisella rautahäkkyrä koottu jalka kasaan.
Kauan täs tulee menemään.
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 14.12.2021 kello on 21:21 ---Ei ole vielä voitu edes leikata, ulkopuolisella rautahäkkyrä koottu jalka kasaan.
--- Lainaus päättyy ---
Johan sait "joululahjan". :o
Hyvää paranemista sulle!
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 14.12.2021 kello on 21:21 ---Ei ole vielä voitu edes leikata, ulkopuolisella rautahäkkyrä koottu jalka kasaan.
--- Lainaus päättyy ---
Ja eikun kesää suunnittelemaan! Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta