Hienoa että muitakin 4x4 Sprintereitä, onnittelut.
Minulla vastaava, täällä löytyy parista eri ketjusta. Alkuperäinen lanssi.
Laitoin n 400 Ah akuston, lataus autosta ajon aikana. Ei ole tarvinnut maasähköä.
Etenkin jos aiot paneelin laittaa.
Mikäli autossa ei ole alkuperäistä kahden akun relettä, laita esimerkiksi Bilteman älykäs erotinrele. Intikka suoraan apuakkuun, pääkytkimen jälkeen paneeli, jossa tarvittavat valot latauspisteet, jääkaappi, yms. Varmaan liesi tai keitin intikan perässä.
Minulla oli lanssin sähköjärjestelmä valmiina mutta on monimutkainen.
Tee mahdollisimman yksinkertainen.
Toki jos auto on paikallaan pitkiä aikoja, viikon, silloin paneeli tai talvella maasähköä.
Mikä lämmitys tulossa, meillä ilmaWebasto, mutta suosittelen planaria, on vähävirtainen, edellisessä oli, ja siirrän vaunuun sen.
Tarkempaa tietoa yv:llä.
Lähetetty minun AC2003 laitteesta Tapatalkilla
Minulla vastaava, täällä löytyy parista eri ketjusta. Alkuperäinen lanssi.
Laitoin n 400 Ah akuston, lataus autosta ajon aikana. Ei ole tarvinnut maasähköä.
Etenkin jos aiot paneelin laittaa.
Mikäli autossa ei ole alkuperäistä kahden akun relettä, laita esimerkiksi Bilteman älykäs erotinrele. Intikka suoraan apuakkuun, pääkytkimen jälkeen paneeli, jossa tarvittavat valot latauspisteet, jääkaappi, yms. Varmaan liesi tai keitin intikan perässä.
Minulla oli lanssin sähköjärjestelmä valmiina mutta on monimutkainen.
Tee mahdollisimman yksinkertainen.
Toki jos auto on paikallaan pitkiä aikoja, viikon, silloin paneeli tai talvella maasähköä.
Mikä lämmitys tulossa, meillä ilmaWebasto, mutta suosittelen planaria, on vähävirtainen, edellisessä oli, ja siirrän vaunuun sen.
Tarkempaa tietoa yv:llä.
Lähetetty minun AC2003 laitteesta Tapatalkilla