Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Fiat 3 litrainen polttoaineenkulutus jne

<< < (6/7) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: jermu - 15.12.2020     kello on 23:23 ---Matalin kulutus oli yksin ajeltuna auton hakureissulla 800km matka kotiin. Kulutus oli 9.8litraa ajotietokoneen mukaan.

--- Lainaus päättyy ---

Paljonkos kulutus on oikeasti?

jermu:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 16.12.2020     kello on 10:07 ---Paljonkos kulutus on oikeasti?

--- Lainaus päättyy ---
Ei harmainta ajatusta. Ei jaksa niin paljon kiinnostaa. En siis ole koskaan laskenut tarkemmin kulutuksia, tuskin litratolkulla ajotietokone heittää.
Jokatauksessa huomattavasti vähemmän syö kuin entinen, sen huomaa ihan jo tankkausvälistä.

Pker:
2.8jtd 2002 alkovi,
28tkm keskikulutus mitattuna 12.9l/100km
Eikä monesti mennä yli 90kmh,
Ne auton omat kulutusmittarit optimistisia.

:):

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 16.12.2020     kello on 10:07 ---Paljonkos kulutus on oikeasti?

--- Lainaus päättyy ---
Hei, Minua kiinnostaa se, että onnistuuko tuota tietokoneen kulutuslukemaa mitenkään säätää?
Lukema näyttää noin 2L vähemmän kuin todellinen kulutus on.
Minun auto ducato 2,2l koneella ja kok. paino 3000 kg tod. kulutus yleensä alle 10l sataselle.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: :) -  5.02.2021     kello on 13:51 ---Hei, Minua kiinnostaa se, että onnistuuko tuota tietokoneen kulutuslukemaa mitenkään säätää?
Lukema näyttää noin 2L vähemmän kuin todellinen kulutus on.
Minun auto ducato 2,2l koneella ja kok. paino 3000 kg tod. kulutus yleensä alle 10l sataselle.

--- Lainaus päättyy ---
Yleisesti ottaen ei voi asialle mitään..

Sulla täytyy olla 100 Multijet, joka onkin ainoa Ducato Fordin koneella. Ilmankos menee vähällä  :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View