Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Joulupata 2020
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 24.11.2020 kello on 19:10 ---Paroni perkule hiukan joulu mieltä nyt, ei sun nyt tartte olla mikään joulupukki olla, laitat vaan rahaa keräykseen ja sillä siisti. Ja joulua ei edelleenkään peruttu.
P.s Ei tuo sun asenne hyvää kuvaa anna tulevasta yrittäjästä
--- Lainaus päättyy ---
Kolme lopputiliä saanut tänä vuonna koronan takia ja nyt ajattelin työllistää itseni sen takia.Ja mitenkä se vaikutta nyt toi minun asenne yritys toimintaan ::)
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 25.11.2020 kello on 09:15 --- Kolme lopputiliä saanut tänä vuonna koronan takia ja nyt ajattelin työllistää itseni sen takia.Ja mitenkä se vaikutta nyt toi minun asenne yritys toimintaan ::)
--- Lainaus päättyy ---
Mietippä sitä
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 25.11.2020 kello on 09:15 ---Kolme lopputiliäsaanut tänä vuonna koronan takia ja nyt ajattelin työllistää itseni sen takia.Ja mitenkä se vaikutta nyt toi minun asenne yritys toimintaan ::)
--- Lainaus päättyy ---
Mikä ala?
Pate:
Osallistuttu on.Kaikki mukaan niin saadaan kunnon potti toivottavasti hyvään tarkoitukseen.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 25.11.2020 kello on 09:15 --- Kolme lopputiliä saanut tänä vuonna koronan takia ja nyt ajattelin työllistää itseni sen takia.Ja mitenkä se vaikutta nyt toi minun asenne yritys toimintaan ::)
--- Lainaus päättyy ---
Tuossa tilanteessa moni turvautuu Pelastuarmeijan apuun. Heillä ei tietty ole varaa itse osallistua keräyksiin ja ei ole tarkoituskaan. Tuon keräyksen tuotosta n. 90% menee perille tarvitseville. Elämä heittää puolin ja toisin, joskus voi olla varaa antaa, joskus ei ja joskus voi myös olla avun tarpeessa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta