Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Luukku vuotaa

<< < (2/3) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 20.11.2020     kello on 15:37 ---Onko kukaan muu törmännyt vikaan, jossa vain luukku kastuu alareunasta,

--- Lainaus päättyy ---

mjh48:
Itse olen valittamassa aina kun ei anneta riittäviä lähtötietoja.
Kyseessä on siis tavaratilan luukku

Yusuf:
Luukku irti ja uudet kitti väliin. Hymerin vaunussa sama vika eli tehdas on pihdannyt koitin kanssa! Pr caravan OK, hymer center   :( >:(

mjh48:

--- Lainaus käyttäjältä: Yusuf - 20.11.2020     kello on 17:43 ---Luukku irti ja uudet kitti väliin. Hymerin vaunussa sama vika eli tehdas on pihdannyt koitin kanssa! Pr caravan OK, hymer center   :( >:(

--- Lainaus päättyy ---

Minusta se ei vuoda luukun kehyksestä, vaan itse luukku vuotaa, luukun ypäristö on kuiva ja vesi ei juokse tukimukseni (talouspaperi teipattuna luukkuun) luukun sisäpintaa pitkin.
Käyn Hymerillä, kunhan keli hiukan kuivaa. PR Caravanilla kävin jo kyselemässä sisäpuolen vanerin laittoa, kun luulin ratkaiseeni ongelman.
Hymerillä täytyy käydä kyselemässä voiko luukun purkaa.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 20.11.2020     kello on 17:48 ---Minusta se ei vuoda luukun kehyksestä, vaan itse luukku vuotaa, luukun ypäristö on kuiva ja vesi ei juokse tukimukseni (talouspaperi teipattuna luukkuun) luukun sisäpintaa pitkin.
Käyn Hymerillä, kunhan keli hiukan kuivaa. PR Caravanilla kävin jo kyselemässä sisäpuolen vanerin laittoa, kun luulin ratkaiseeni ongelman.
Hymerillä täytyy käydä kyselemässä voiko luukun purkaa.

--- Lainaus päättyy ---

Valitse vaan Marko.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View