Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Paras sauna leirintäalueella
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 18.11.2020 kello on 23:00 ---Ei kivet tiedä millä ne lämpiää.
--- Lainaus päättyy ---
Parempi kun ei ole hehkuvia vastuksia ottamassa löylyvettä vastaan.
-------------
Ei ole orgin saunamestari vielä vastannut - no eipä, kun on ollut viimeksi foorumilla 2.7.2019.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.11.2020 kello on 08:48 ---Parempi kun ei ole hehkuvia vastuksia ottamassa löylyvettä vastaan.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on kyllä totta.
Mutta saman periaatteen mukaan pitää niitä kiviä olla myös puukiukaassa riittävästi (200+kg), ettei vesi pääse kuuman metallin kanssa kosketuksiin 😉
Mun sähkösaunassa lämmitys loppuu siinävaiheessa kun sauna on valmis eikä kiuasta tarvii lämmittää uudelleen pariin tuntiin 😉 (kiviä 140kg)
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 21.11.2020 kello on 18:53 ---
Mun sähkösaunassa lämmitys loppuu siinävaiheessa kun sauna on valmis eikä kiuasta tarvii lämmittää uudelleen pariin tuntiin 😉 (kiviä 140kg)
--- Lainaus päättyy ---
Näin myös minulla. Kiukaan lämmitys lopetetaan kun mennään saunaan. Kiviä 130kg.
Tarvasjoki:
Eikö vastussaunassa pidä sammuttaa vastukset kun alat saunoa ja kun oluelle terassille niin kiuas taas päälle ja samukksiin kun jatkat löylyttelyä näin oikea oppinen sähkö kiukaan käyttö on kuulemma ! Että ei vastukset kärsi ja löyly on kosteaa ja vettä heitetään kiukaalle EI löylyä On viisaammat kertoneet.
Pate:
Meillä kaupungissa kerrostalon saunassa lämmitys loppuu kun tunnin saunavuoro alkaa.
Taas puolen tunnin kuluttua lämpö kytkeytyy päälle seuraavaa saunojaa varten.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta