Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Paras sauna leirintäalueella

<< < (4/12) > >>

Alan:
Tilkunpellossa on hyvät löylyt, samoin Kuusistossa ja Sarapistossa. Eipä ollut Sexsjössäkään valittamista, eikä Hietasaaressa. En osaa noita järjestykseen laittaa.

Ilmapiiri kieltämättä vaikuttaa, noissa kaikissa on ollut mukava käydä. Tilkunpellossa tainnut hulinaa olla eniten, mutta se taas on ajankohtakysymys.

Tuuri ei tässä kisassa menesty, vaan eihän se oikein leirintäalue olekaan.

Haapaniemen Paroni:
Wanhat Wehkeet, löytyy teltta sauna uima-allas sauna,korsusauna ja tynnyrisauna.Hietas aari kesäsauna naisten ja misten vuoro ja lopuksi uikkari sauna.Ja 6.12.2020 pitäs olla uusi pihasauna valmis kaksi eri saunaa ja sähkökiukaat,

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 18.11.2020     kello on 21:38 --- sähkökiukaat

--- Lainaus päättyy ---

Ei löylyjen kannalta se paras vaihtoehto.

Minun mielestä parasta SFC-alueiden saunoissa on niiden erilaisuus, erilaiset ratkaisut. Joskus aika kotikutoisetkin, mutta aina on viihtynyt, kun osaa suhtautua.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 18.11.2020     kello on 21:41 ---Ei löylyjen kannalta se paras vaihtoehto.

Minun mielestä parasta SFC-alueiden saunoissa on niiden erilaisuus, erilaiset ratkaisut. Joskus aika kotikutoisetkin, mutta aina on viihtynyt, kun osaa suhtautua.

--- Lainaus päättyy ---
Riippuu sähkökiukaasta ja on tarpeeksi kookas kyseiseen saunaan, wanhoissa wehkeissä uima-allas sauna sähköllä ja hyvät löylyt kun yksin sai talvella säätää lämpötilan Thumb

T-Cat:

--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 18.11.2020     kello on 21:50 ---Riippuu sähkökiukaasta ja on tarpeeksi kookas kyseiseen saunaan, wanhoissa wehkeissä uima-allas sauna sähköllä ja hyvät löylyt kun yksin sai talvella säätää lämpötilan Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Yhden kerran olen käynyt ko. uima-allas saunassa, ei jatkoon. Ei ollut ainakaan silloin minkäänlaisia pukuhuoneita vain käytävä siihen tarkoitukseen. Saunan opasteet mm. tuo puuttuva pukuhuone ihan jopen pepusta. Wanhat miehet katselivat lauteilta ikkunan kautta kun lapset polskivat mini kokoisessa uima-altaassa, hohhoijaa eikä silloin kyllä löylyjäkään ollut.

Lohen Pyrstö Raahe, hyvä sauna.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View