Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

12V hiirenkarkoitin vaunuun?

<< < (2/8) > >>

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 14.11.2020     kello on 09:34 ---tosiaan noita paristokäyttöisiä on, esim: https://www.tokmanni.fi/hiiri-ja-rottakarkotin-paristokayttoinen-6416273056813

luvataan jopa 7kk käyttö ilman pattereiden vaihtoja, eli onko järkevää edes alkaa virittelee 12voltilla toimivaksi?

ei kyllä mitään kokemusta toimiiko noi.

--- Lainaus päättyy ---
Prismassa sama Ötökkä laite myynnissä ja käyttäjän kommentointi...

"Olisi muuten toimiva peli, mutta on melkoinen patterisyöppö. Kuluttaa sekä alkaali- että litiumparistot loppuun muutamassa päivässä. Kalliiksi tulee käyttö."

Mulla noita äänikarkottimia on käytössä, mutta en ole huomannut mitään vaikutusta.

elwari:
Sillälaillahan tuossa voisi tehdä, että USB- johdosta katkaisee toisen pään irti ja juottaa sen kiinni oikein päin paristojen + ja - liuskoihin. Jos laittaisi vielä 1N4007- diodin sarjaan, niin jännite putoaisi sopivasti n. 4.3 volttiin, ehkä se toimii ilmankin. Sitten USB- johto kiinni sopivaan usb-virtalähteeseen. Minä en sitten käskenyt, jos tulee savua jostakin  ;)

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 14.11.2020     kello on 06:42 ---Löytyykö mistään 12v hiirenkarkoittimia? Itse en nyt nopealla etsinnällä löytänyt...t migel

--- Lainaus päättyy ---
Unohda nuo, ei ne toimi. Laita giljotiineja ne toimii ja niillä lähtee jyrsiät jyrsiöitten taivaaseen

Kosmic:
Ja punaiset kaurahiutaleet toimii 100varmasti.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 14.11.2020     kello on 06:42 ---Löytyykö mistään 12v hiirenkarkoittimia? Itse en nyt nopealla etsinnällä löytänyt...t migel

--- Lainaus päättyy ---

Laita rosteriverkko sinne missä se pieni reikä on. ;) Jos se on se Hobby vaunu niin siellä on pyöreät muoviset läpiviennit pohjassa ja niissä muovi verkot.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View