Tekniikkakeskustelut > Alde

Lattialämmityksestä ihmettelyä.

<< < (5/6) > >>

JPS:
Punainen hana on juurikin tuossa alden vasemmalla puolella.
Testailen sen ja samoin 12v pumpun huomenissa.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 16.11.2020     kello on 23:29 ---Olisko tämän näköinen?

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Tarkoitin, että piirrä se miten lattialämmitys kiertää. Minun vaunussa oli vain pannun päässä lähtö ja tuloputki tai en ainakaan löytänyt muualta kuten tuossa ylhäällä olevassa kuvassa on, sen takia kiinnostaa miten kiertää.

elwari:
Minun vaunussa jää tuo punainen hana hiukan vajaaksi, ei mene kokonaan poikittain. Kierto pienenee kyllä pattereissa, makuuhuone viilenee sopivasti pari- kolme astetta. Mitenkähän se muissa vastaavissa vaunuissa toimii, jääkö pieni kierto vai sulkeeko kokonaan? Sehän voisi syksyllä olla kiva, jos saisi sen kokonaan kiinni, niin suurin osa menisi silloin lattiakiertoon.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: elwari - 17.11.2020     kello on 08:48 ---Minun vaunussa jää tuo punainen hana hiukan vajaaksi, ei mene kokonaan poikittain. Kierto pienenee kyllä pattereissa, makuuhuone viilenee sopivasti pari- kolme astetta. Mitenkähän se muissa vastaavissa vaunuissa toimii, jääkö pieni kierto vai sulkeeko kokonaan? Sehän voisi syksyllä olla kiva, jos saisi sen kokonaan kiinni, niin suurin osa menisi silloin lattiakiertoon.

--- Lainaus päättyy ---

Sulkuhana sulkee sen kokonaan. Kun halutaan lämminta vettä, mutta ei lämmitystä niin kierto suljetaan.

mike:

--- Lainaus käyttäjältä: JPS - 14.11.2020     kello on 19:05 ---Kyllä vaikuttaa ihan oikealta tuo kuva.Tosiaan ainoa paikka mistä nuo lattialämmityksen letkut ovat näkyvillä on lämmittimen vieressä ja vessan vieressä olevan "meikkipöydän"alla.Molemmissa toinen letku on tulikuuma ja toinen kylmä.Pöytäryhmältä jääkaapinvieressä olevalle sähkökeskukselle lattia on täysin kylmä toisella puolella vaunua.Ainoa hana on tuo alden vieressä oleva punainen.

--- Lainaus päättyy ---

Eikös tuossa ole lähdöt ja paluut,toimii vaikka hana on kiinni! Kaksi piirinen lattialämmitys.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View