Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Sähkön hinta

<< < (33/33)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - tänään kello 13:01 ---Eipä näytä pörssin keskihinnat pahalta. 😉

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Itelle näyttää Fortumin appi 4,55 senttiä/kWh keskihinnaksi maaliskuulta tähän mennessä.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on maaliskuu 3,95c.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - tänään kello 13:01 ---Itelle näyttää Fortumin appi 4,55 senttiä/kWh keskihinnaksi maaliskuulta tähän mennessä.

--- Lainaus päättyy ---

Itselle tuo Lumpeen appi puolestaan kertoo kulutukseksi 694kWh ja hinnaksi 3,05c/kWh tähän mennessä tältä maaliskuulta Thumb

Vesa:
13.38c/kwh on 2026 alkuvuoden keskihinta tähänmennessä. Kovin saa loppuvuonna tuulla, että päästään alle kiinteän hinnan tänävuonna?
Laskin Tammi ja Helmikuun kulut yhteen, niin jos loppuvuonna olisi sähkö ilmaista, niin keskihinnaksi tulisi 5,5c/khw?

megaman:
^
Helposti pääsee, kun edes vähän katsoo milloin sauna lämpenee tai paisti on uunissa. Nyt ei ole hirveästi tarvinnut edes katella.  Thumb

Tietis:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - tänään kello 13:20 ---Itselle tuo Lumpeen appi puolestaan kertoo kulutukseksi 694kWh ja hinnaksi 3,05c/kWh tähän mennessä tältä maaliskuulta Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Mulla sekä kulutus että keskihinta maaliskuussa ikävän korkeita. Johtuu osaltaan tuosta matkamökistä, jossa mulla on nyt jo kolmatta viikkoa jatkuva peruslämpö päällä, sähköllä kun se on niin halpaa. Mutta tuohan ei tiedä pörssisähköstä mitään, kunhan tohottaa termostaatin ohjaamana. Tulevana viikonloppuna alkaa jo kolmas reissu tässä kuussa. En oo jaksanut vesijohtoja tyhjennellä enkä oo vuodevaatteita ym. tekstiilejä kärrätty sisälle niin on vaan pidetty peruslämpö päällä.

Mutta siis: maaliskuun kulutus eiliseen asti 913 kwh ja keskihinta 3,71 snt/kwh, Tuossa on marginaali mukana, tai voidaan tulkita myös että ei ole. Se on nimittäin vielä vähän aikaa tasan 0,0 snt/kwh.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View