Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Hiiret?
Aakku:
Rauhallista on ollut 3 päivää...
Hiiri Nro: 47 on nyt jäänyt satimeen tältä syksyltä. Tästä joukosta suurin osa on ollut metsähiiriä, mutta viikko sitten tuli talleihin pieniä metsämyyriäkin. Yksi oli hieman erlainen. Lienee ollut kotihiiri. Rotta oli viekas ja lähti matkoihinsa.
Näitä tulee seurattua toiseen talliin asennetun kameran välityksellä. Vähän niinkuin tositeeveetä Big Brotherssia katselisi.
Haapaniemen Paroni:
Tosiaankin meiltä saa halvalla Kuukausi Sopparilla kaksi kissaa,jotka pitävät hiiret/päästäiset pois kodista/kulkimesta.Soittoja vaan kuljetus järjestyy ;) Thumb
megaman:
Lintujen talviruokinta on yksi, mikä vetää jyrsijöitä paikalle. Itse olen tyytynyt rasvatankoon, jonka ripustin 3 metrin korkoon ja talosta tarpeeksi pitkälle. Siitä ei maahan paljon varise.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 10.12.2020 kello on 18:34 ---Tosiaankin meiltä saa halvalla Kuukausi Sopparilla kaksi kissaa,jotka pitävät hiiret/päästäiset pois kodista/kulkimesta.Soittoja vaan kuljetus järjestyy ;) Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on kyllä tukijoukoissa yksi iso kolli...
Kyllä se hiiriä napsii silloin tällöin.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 10.12.2020 kello on 19:23 ---Lintujen talviruokinta on yksi, mikä vetää jyrsijöitä paikalle. Itse olen tyytynyt rasvatankoon, jonka ripustin 3 metrin korkoon ja talosta tarpeeksi pitkälle. Siitä ei maahan paljon varise.
--- Lainaus päättyy ---
Tämä on täysin totta...
Meillä on iät ajat ruokittu lintuja. Näkee kun hiiret ovat kuskanneet omiin mestoihinsa auringonkukan siemeniä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta