Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Hiiret?

<< < (11/21) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  8.11.2020     kello on 19:01 ---Se on tän tapainen...
Ei se kyllä mulla toimi.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

'Kiikkulauta' on parempi.
Kaveri teki sellaisen, että laittoi ämpäriin kannen ja kanteen ison reiän.
Kannen sisäpuolelle sitten reikäleipä, jossa oli vielä isompi reikä.
Puolillaan oli ämpäri keväällä...

Ossi66:
Mulla on ullakolla loukuissa hippuset suklaata.  Pyytää hienosti pitkään kuivumatta. Toissasyksynä "Giljotti" oli viimeksi hiiren napannu.

Karabiilisti:
Hiirenloukkuna toimii ihan yksinkertaisesti tuollainen 70-100l muovisaavi johon laitetaan kiipeämislauta ulkopuolen reunalle ja sisäpuolelle joku ruuan pala...ne hyppää sinne sisälle eivätkä pääse enää ylös. Voit sitten kiikuttaa ne vaikka elävinä ulos ja käskeä painumaan naapurin tontille...

Hesus:
nyt tuli löydettyä ainakin yks  helppo reitti hiirille Transittiin.

tankin täyttö kun on b-pilarissa, niin täyttöputki menee sieltä läpi tankille. Mulla ainkin oli vain uretaania tukkeena, joka oli rikki/syöty.
Sieltä hiiret pääsee b-pilarin sisään alapuolelta ja sitten onkin monta reittiä sisälle, varsinkin kun asuntoautossa on takaseinä avattu...monta reikää mistä pääsee sitten jo kalusteiden taakse.

Nyt on hiiriverkkoa  uretaanin lisäksi.  toivottavasti oli ainut reitti mistä tulivat  Thumb

Tuli jopa viime reissulla kun oltiin metsäpuskassa...koi ra herätti että oli  tunkeutuja tullut  Thumbd

jus66si:
Tuosta "sotakone" hiirijahtiin.

https://www.taloon.com/elektroninen-hiirenloukku-victor-multi-kill

Kova on hinta, mutta jos toimii mitä lupaa niin onhan tuo varmaan hintansa väärti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View