Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Hiiret?

<< < (2/21) > >>

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Koivumutkan herra - 28.10.2020     kello on 18:35 ---https://m.motonet.fi/fi/tuote/383346/Hiirikarkotin-pistorasiaan

Kokeilemisen arvoinen, jos on verkkovirta käytettävissä.

--- Lainaus päättyy ---
pari testiä olen lukenut näistä verkkovirta vehkeistä, eivät toimineet niin että olisivat hiiriä karkoittaneet.

Nurmis:
Kuivattava myrkky vois olla kova sana. Tietääkseni hiirulaiset vetää sitä, iskee kaamea jano, lyhin reitti ulos veden toivossa. Ei jää haisoon sisälle.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 28.10.2020     kello on 20:05 ---pari testiä olen lukenut näistä verkkovirta vehkeistä, eivät toimineet niin että olisivat hiiriä karkoittaneet.

--- Lainaus päättyy ---
Jaa, mulla juuri päinvastainen kokemus. Kun ei ollut laitetta autossa hiiret/hiiri kävi jyrsimässä jääkaapin magneettitiivistett ä... about 10v sitten
Sitten hommasin sähkökarkottimen, eikä siinä autossa, eikä nykyisessä ole hiiret vierailleet. Säilytyspaikka sama.

Tiedä sitten kuuluuko luokkaan "hirvipilli"  ;D

Oulaa:
Mulla oli kanssa K-raudasta jyrsijänkarkoitin verkkovirrassa ja hiiret juoksi talossa.
Vaihdatin liikkeessä toisen koneen ja jyrsijät katosi.
Eli se eka oli muuten hyvä muttei se toiminut vaikka merkkivalot vilkutti murheellisesti ::)

Adrivaari:
Mulla on autossa paristokäyttöinen, toimii neljällä C paristolla. Hankittu Bauhaussista jokunen vuosi sitten. Toimii. Paristot kestävät noin kolme kuukautta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View