Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Hiiret?

<< < (4/21) > >>

Koivumutkan herra:
Yhtä asiaa olen miettinyt noiden sähköisten karkottimien suhteen, kun minulla on niitä 3 kpl ollut jo pari vuotta, että voiko niiden toimintaa mitenkään mitata tai muuten testata? Hiiret on kyllä pysyneet pois edelleen.

megaman:
Vielä koirista: En ole meidän läppäkorvilla huomannut mitään myöskään. Tosin etuteltan karkotin on monesti pois, kun ollaan paikalla.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Koivumutkan herra - 29.10.2020     kello on 07:29 ---Yhtä asiaa olen miettinyt noiden sähköisten karkottimien suhteen, kun minulla on niitä 3 kpl ollut jo pari vuotta, että voiko niiden toimintaa mitenkään mitata tai muuten testata? Hiiret on kyllä pysyneet pois edelleen.

--- Lainaus päättyy ---

Jos laajakaistaisen mikrofonin kytkis spectrianalysaattor iin, niin siitähän näkis tuleeko sieltä jotain taajuuksia ulos  ;)

Tarvasjoki:

--- Lainaus käyttäjältä: hemu - 28.10.2020     kello on 21:56 ---Moro.
Onko kukaan tutkinut mistä hiiret pääsee sisään, esim. Ducatoon?

--- Lainaus päättyy ---
Tuli dukatoon konepuolelta johtojen läpiviennistä. Ja jos on ilmanotto aukkoja esim pohjassa niin kantsii tarkastaa ettäverkot ehjät ja uusi jos rikki messinki verkolla.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 28.10.2020     kello on 20:37 ---Jaa, mulla juuri päinvastainen kokemus. Kun ei ollut laitetta autossa hiiret/hiiri kävi jyrsimässä jääkaapin magneettitiivistett ä... about 10v sitten
Sitten hommasin sähkökarkottimen, eikä siinä autossa, eikä nykyisessä ole hiiret vierailleet. Säilytyspaikka sama.

Tiedä sitten kuuluuko luokkaan "hirvipilli"  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Niissä tutkimuksissa yleishuomio oli että  toiset laitteet eivät vaikuttaneet hiirten käyttäytymiseen lainkaan,toiset päivän tai kaksi.
Nyt kyllä tuntuu olevan metsähiiriä paljon, mulla on ollut kymmenkunta vuotta pihavarastossa hiirenlossi, mitään ei ole ennen tätä syksyä lossiin jäänyt, nyt on neljä hiirtä jo saaliiksi tullut . Syöttinä on aina ollut pala lauantai makkaraa. On meillä losseja sokkelin vieressä niihin on vasta yksi jäänyt.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View