Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Mover

(1/9) > >>

Mjv16:
Minkälaisia kokemuksia näistä eri merkeiltä, hinta asennuksineen ja missä laitettu?
Miten toimii talvella?

Jeppe:
Truma Go 2 oli edellisessä vaunussa, Kroatiassa Krk:n saarella tuli testattua nousukyky, jyrkkä rinne etuperin ainoalle vapaana olevalle paikalle leirintäalueella. Hyvin meni 1600kg vaunu aisa edellä pikkuruisen loosin takanurkkaan.

Nykyiseen laitatin Truma Sx:n, koska vaunun omamassa on hieman isompi, kuin edellisessä ja Sx puolestaan hiukan riskimpi versio vs. Go2.
Pois en enää antaisi, vaikka osaankin kyllä peruuttaa  :D.

Viime reissulla Euroopassa tuli lähes joka leirinnässä käytettyä moveria. Siellä liikkuvia vaunuja kun katselee, selkeänä vähemmistönä on ne vaunut jossa sitä ei ole.
Lisäksi se antaa vapauden sijoitella vaunun vaikka mitenpäin paikalle ja vieläpä helposti.

Kokemusta ei ole kuin Truman malleista, halvempikin varmasti löytyy. Trumassa pitkä takuu ja osiakin saa jos jotain rikkoutuu...
Asennukset onnistuu varmasti lähes kaikilla vaunukauppiailla, hinnat liikkuu jossain alkaen 1K.
Talvikäytöstä ei mitään kokemusta, tää on meille ollut yli 10v vain kesälaji. Talvella lentomatkaillaan.


Alf@64855:
Yksi asia jota kannattaa ottaa huomioon on maavara. Sellainen moveri jota pystii laittamaan pyörien taakse säästää Kabessa n. 5cm mavaraa, koska palkki taakse on matalampi. Lisäksi pienempi riski että tökkäisee esimerkiksi jalkakäytävän reunaan.
Omassa on Reichin moveri kuvan mukaisesti pyörien taakse asennettuna.

Asennus oli aika helppo itse tehdä. Ellei sähköstä tiedä mitään kannattaa siihen osaan asennusta käyttää osaavaa apua.
https://reich-easydriver.com/produkte/rangierhilfen/einachser/easydriver-pro-18-/-23

Muumuupapa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alf@64855 - 28.10.2020     kello on 22:59 ---Yksi asia jota kannattaa ottaa huomioon on maavara. Sellainen moveri jota pystii laittamaan pyörien taakse säästää Kabessa n. 5cm mavaraa, koska palkki taakse on matalampi. Lisäksi pienempi riski että tökkäisee esimerkiksi jalkakäytävän reunaan.
Omassa on Reichin moveri kuvan mukaisesti pyörien taakse asennettuna.

Asennus oli aika helppo itse tehdä. Ellei sähköstä tiedä mitään kannattaa siihen osaan asennusta käyttää osaavaa apua.
https://reich-easydriver.com/produkte/rangierhilfen/einachser/easydriver-pro-18-/-23

--- Lainaus päättyy ---

Kerääkö kuraa kun on pyörien takana?

Itsellä AL-KO Ranger pyörien edessä. Ei moittimista, ellei pientä maavaran laskua oteta huomioon. Toistaiseksi ei ole ottanut osumaa. Itse asensin ja sain kulumaan siihen noin 5 tuntia.

Mjv16:
En ole vielä vaunua vetänyt katukivien yli, puskaparkkiin kyllä  8) Mutta noita maavaroja olen katsellut että aika alas tulee, kerää varmaan jäätä ja kuraa aikalailla jos pyörän takana?
Jos tilaisin suoraan vaikka saksasta tai jostain nettiputiikista ulkomailta, mikä olisi hyvä kauppa?

Kiitos vastanneille  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View