Sivuja:
Toiminto
  • #46 kirjoittanut megaman 24 Aug 2021
  • Missäs autossa on vääränsuuntaiset kierteet renkaita vaihdettaessa? :P

    Mä en oo noita momenttivarsia muussa hommassa käyttänyt. Silloin on auto ilmassa nosturilla ja paineilmakäyttöset pulttipyssyt.
  • #47 kirjoittanut Aakku 24 Aug 2021
  • Missäs autossa on vääränsuuntaiset kierteet renkaita vaihdettaessa? :P
    Mun Willys Jeepissä... :)
  • #48 kirjoittanut megaman 24 Aug 2021
  • ^
    No se oli hyvä tieto  Thumb Onko siihen joku syy?
    Mahtaako olla muita?

    Ite oon viimeksi törmänny vääränkätiseen kierteeseen fillarin polkimessa, siihen ei momenttivarrella pääse.

    BTW: Pikkupoikana - 70 luvulla olin kyydissä 50-luvun jeepissä. Tummanvihreä, ei ollut kattoa. Kun päästiin nelostielle muutama kilsa vetämään, kyllä porukka kyyläsi... 😂
  • #49 kirjoittanut Kumisimo 24 Aug 2021
  • ^
    No se oli hyvä tieto  Thumb Onko siihen joku syy?
    Mahtaako olla muita?

    Ite oon viimeksi törmänny vääränkätiseen kierteeseen fillarin polkimessa, siihen ei momenttivarrella pääse.
    Ainakin Mazda on pakettiautoissaan käyttänyt , lisäksi ainakin vanhemmissa USA-autoissa hyvinkin yleisesti, olikohan myös brittiläisetkin laittaneet autoihinsa vasurit.
    Raskaassa kalustossa myös ollut.
  • #50 kirjoittanut Aakku 24 Aug 2021
  • ^
    No se oli hyvä tieto  Thumb Onko siihen joku syy?
    Mahtaako olla muita?
    Toisella puolella on oikeankätinen ja toisella vasenkätinen...

    Se syy lienee pyörän pyörimisessä. Vasenkätinen toisella puolen kiristää. Raskaassa kalustossahan on myös vasenkätiset toisella puolella.
  • #51 kirjoittanut kimi 24 Aug 2021
  • Aakku kerkesi ennen ja Kumisimo. Toisella puolella vasenkätinen ja toisella oikeankätinen. Olisikohan ollut joku brittiauto jossa minulla oli noin aikoja sitten
  • #52 kirjoittanut Moppc 24 Aug 2021
  • -92 mallin Transit bussissa oli noin.

    Off-Topic:
    Mahtava peli. Mukaan mahtui kaikki mitä tarvittiin ja paljon enemmän. Kuusihenkinen perhe koirineen. Pyörät ja lastenvaunut. Turboton 72 hv kone ja kuusipulttiset akselit. Olipa hienoa, kun tuonkin joskus omistin. 4200 mk/vuosi oli verot silloin joskus.
Sivuja:
Toiminto