Sivuja:
Toiminto
  • #16 kirjoittanut Karabiilisti 19 Oct 2020
  • Onko nuo pullot ulkoisesti erinäköisiä kuin normaalit vai onko vain venttiili hieman erilainen?

    Vai pitääkö pullokaupoilla alkaa pitämään irtoventtiiliä mukana että voi heti testata.
  • #17 kirjoittanut mike 19 Oct 2020
  • Milläpä sen muutenkaan testaat! Ihan on samanlainen pullo.
  • #18 kirjoittanut Adrivaari 19 Oct 2020
  • Komposiittipollossa ei ole tuota ongelmaa.
  • #19 kirjoittanut Erkki 19 Oct 2020
  • Miten voi tuotantolinjalta päästä läpi nämä epäkurantit liian pienireikäiset kaasupullonventtiil it?
  • #20 kirjoittanut Karabiilisti 19 Oct 2020
  • Ettei vaan ois saatu halpaa venttiilierää jostain ja jäänyt huomaamatta että kiinassa on erilaiset venttiilit kuin Suomesa...  ;)
  • #21 kirjoittanut Yarcy 19 Oct 2020
  • Muutama viikko sitten nappasin Vammalan Tokmannilta sivuventtiilipullon mukaan. Puskassa huomasin ettei grillin säädin sovi venttiilin reikään millään ilveellä. Onneksi toisessa pullossa kaasu riitti viikonlopun ajan ja eväät grillaantuivat hiililläkin.

    En pulloa autoon nostaessa kiinnittänyt huomiota kyljessä olevaan isoon, tussilla tehtyyn rastiin ja muista harmaista pulloista poikkeavaan tarraan, jossa taisi olla saksan (?) kielistä tekstiä. Pullo palautui Tokmannille eikä mennyt myytävien joukkoon takaisin.
  • #22 kirjoittanut cerveza 19 Oct 2020
  • Taidanpa pitää venttiilin mukana  pullo-ostoksilla...
  • #23 kirjoittanut Karabiilisti 19 Oct 2020
  • tainnut tulla suomeen ulkolaisia pulloja jotka nyt kummittelee kuin korona virus joka puolella
  • #24 kirjoittanut kimi 19 Oct 2020
  • Itse olen tuon jälkeen varmistanut, että reikä ok ostettaessa, samalla suhauttanut kaasua hetken.
  • #25 kirjoittanut Karabiilisti 19 Oct 2020
  • Näyttää olevan painoventtiileissäk in olleen probleemaa
    http://www.innogas.com/tiedote

    Kierreventtiilipull ojen ongelmasta löytyy tarinaa jo 2016 vuodelta joten uusi ei ongelma ole...
    vialliset venttiilit vaan jatkavat kiertoaan...
  • #26 kirjoittanut 99 19 Oct 2020
  • Komposiittipollossa ei ole tuota ongelmaa.

    Ei ole vielä tullut vastaan komposiittipulloa jossa on kierreventtiili, että sikäli pitännee paikkaansa.
  • #27 kirjoittanut tsahkali 19 Oct 2020
  • Meillä on säätimien edessä suodatin ja siinä on muistaakseni pienempi tappi, joten sopinee näihin 'viallisiinkin' pulloihin.
  • #28 kirjoittanut Kosmic 19 Oct 2020
  • Mulla on autossa sivuventtiilillä varustettu komposiittipullo. Ruotsalainen
  • #29 kirjoittanut K.E.V 19 Oct 2020
  • Mulla on autossa sivuventtiilillä varustettu komposiittipullo. Ruotsalainen
    On mullakin alumiininen tankkipullo, mut ei taida hirveästi liittyä suomessa käytettäviin kaasupulloihin.
  • #30 kirjoittanut Kosmic 19 Oct 2020
  • Tarkoitin vastauksellani ottaa kantaa Suomalaisiin komposiittipulloihi n kun vuosia sitten luvattiin että tännekin tulee sivuventtiilit komposiittipulloihi n mutta eipä ole näkynyt ja kun pistää Ruotsalaisen ja Suomalaisen pullon rinnakkain niin veikkaisin että valmistaja on sama koska pullot ovat täysin identtisiä venttiiliä lukuunottamatta.
Sivuja:
Toiminto