Sivuja:
Toiminto
  • #46 kirjoittanut Aakku 27 May 2023
  • Aikamoisia kaiuttimia...

    Jos minä laittaisin tuollaisen retkipakuuni, niin joutuisin tilanpuutteen takia itse jäämään ulkopuolelle.
    Pakussa on vain BT-kaiutin, josta lähtee kyllä minulle riittävän hyvä ääni. Teiniaikojen subbari ja vahvistin on tallin hyllyllä. Ei oikein enää jaksa moista virittää. Ne vehkeet on kyllä takuulla retroa.
  • #47 kirjoittanut armas ujomieli 27 May 2023
  • Vonyxis akku ja 300w vertti ennen pyöritti tarvittaessa, nyt vähän jytympi💪🎤
  • #48 kirjoittanut Hesus 28 May 2023
  •   Thumb ei mitään järkeä huudattaa jossain alueellataikka puskissa

    näinhän se on. jo puheensorina kuuluu vaunusta/autosta ulos, saati musiikinpauhu.

    Itsekin parantelin entiseen vaunuun äänentoistoa, oli subbarikin.  mutta eihän niitä voinut soittaa kuin omalla pihalla (naapureihin ihan hyvästi matkaa), niin aika turha panostus oli  ;D
  • #49 kirjoittanut tsahkali 28 May 2023
  • Aikamoisia kaiuttimia...

    Ne kohottaa itsetuntoa.
  • #50 kirjoittanut 88k5 28 May 2023
  • näinhän se on. jo puheensorina kuuluu vaunusta/autosta ulos, saati musiikinpauhu.

    Itsekin parantelin entiseen vaunuun äänentoistoa, oli subbarikin.  mutta eihän niitä voinut soittaa kuin omalla pihalla (naapureihin ihan hyvästi matkaa), niin aika turha panostus oli  ;D

    Vaunuilussa ei kait kukaan matkan aikana siellä kuuntele, mutta m-autolla liikuttaessa voi hyvinkin kuunnella musiikkia tuntikaupalla (mikäli on liikkuvaista sorttia). Tämä taisi olla alun alustuksessa jo kerrottu..

    Paikalla luukuttaminen ei ole kuulunut tapoihin, puskassa ei edes akkua viitsi purkaa tuohon tarkoitukseen kun hupenee vauhdilla. Telkkari/mediaääni ei minusta tarvitse niitä ylikorostuneita tehosteita - Matti Rönkällä on ihan riittävän matala ja kuuluva ääni  8)
    --
    Mutta jos ei teknistä annettavaa tänne, niin jos olohuonetta kohti näpyttelis.. tos Thumb
Sivuja:
Toiminto