Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Jätevesiputken liitoksen avaaminen

<< < (2/4) > >>

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  7.10.2020     kello on 20:11 ---Itse asentaisin uuden vesilukon poistoputkella ja keväällä taas vanha takaisin. Talven ajksi sitoisin sivuun kiinni vanhan. Vai onko se allas yhtä puuta vesilukon kanssa?

--- Lainaus päättyy ---

 Hyvä ajatus, en vaan tiedä onko "hajulukko" irroitettavissa, mitään ruuveja siinä ei näy? Keltaisella merkitty alta valaistu kuva.

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  7.10.2020     kello on 20:28 ---Putkari tuollaisia muilta kyselee  ;D vitshi-witshi.. 
--- Lainaus päättyy ---
   :D :D :D

88k5:
Ettei ole altaanpuolen kilke ihan kiertämällä (uk) pohjapuolessa (sk)? Rei'istä vääntäen auki..

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  7.10.2020     kello on 21:05 ---Ettei ole altaanpuolen kilke ihan kiertämällä (uk) pohjapuolessa (sk)? Rei'istä vääntäen auki..

--- Lainaus päättyy ---
Sellainen varmaan....

Mulla on sellainen U-muotoinen muovinen työkalu, jonka päät painetaan sihdin reikiin ja sillä kierretään sihti irti.

putkimies:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti -  7.10.2020     kello on 21:04 ---mikä tuo maalipiste on?

tähtäyspiste pisuaarissa?  ;)

--- Lainaus päättyy ---

 
  :D
  Kuva pitää muokata pieneksi tiedostoksi, värimerkki kertoo minulle muokkauksesta. Toiseksi värimerkki helpottaa liitettävän kuvan valitsemista.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View