Tekniikkakeskustelut > Retkeilyautot

Sprinter matkailuautoksi

<< < (2/4) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Majuri -  5.10.2020     kello on 16:04 ---Ei kai se vero tosta paljon putoa vaikka matkailuautoksi rekisteröis. Mulla vero on 750e vuodessa.

--- Lainaus päättyy ---
Taisi puhua pelkästä diesel verosta
Käyttömaksu päälle

Command:
Jep! Yhteensä n.1400€/v

Masa matkailija:
Niin, keväällä kävin tuon keskustelun tiukan katsurin kanssa. Hän sanoi ettei katsasta minulle ambulanssista M1 autoa, tiedustelin miksei? Vastaus oli käytännössä että pitää näyttää matkailuautolta! Muuten Trafin sääntöjen mukaan. Eli jos maksettu täysi ajoneuvovero uutena käyttöönotettaessa, niin menee M1 autoksi, josta maksetaan käyttömaksu painon tai Co2 arvon mukaan ja kayttövoimavero joka sama kuin pakettiautossa, eli pieni, tuolla edellä olikin laskukaava.
Ambulanssi katsastettiin ennen vappua moitteettomasti.
Eli pointti oli se että pitää näyttää matkailuautolta, siis keittiö ja matka osa.
Aiemmin sanoi että bussista ei saa, mutta samat säännöt.
Kuinka nämä Sprinter pitkä ohjaamoiset "matkailuautot" hyväksytään?? .
Pyytäisin syytä Trafin ohjeeseen perustuen paperilla. Korkeus on vain ajoneuvoverottomuud en peruste.
Tämä kaikki ensikäden tietoa.
Autostani kuvia keskustelussa retkeilyauto."https://karavaanari.org/index.php/topic,24230.15.html"

Lähetetty minun AC2003 laitteesta Tapatalkilla

petterix:
Olisi eräs Sprinter on tiedossa, joka on valmiiksi rekisteröity matkailuautoksi, pitkällä ohjaamolla ja neljällä takapenkillä. Saako ohjaamon ja tavaratilan välisen väliseinän poistaa ja rakentaa tavaratilan puolelle nukkumatilat ja keittiön?

tsahkali:
Ei matkailuautoon vaadita mitään väliseiniä, niitä on yleensä näissä veronkiertoautoissa .

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View