rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Suosituksia yli 3500 kg asuntoauton katsastamiseksi Hyvinkää plus lähialue  (Luettu 8474 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:21.03.2024 kello on 18:14
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Olisi "uuden" auton ensimmäinen katsastus edessä, ja kun aikaisemmin ei ole joutunut miettimään mihin viedä katsastukseen, niin nyt vähän pitää. Kaikki paikat eivät taida edes ottaa. Onko suosituksia mihin kannattaisi viedä Hyvinkäällä tai lähiseudulla?

Vanhemman asuntoauton olen katsastanut Citykatsastuksessa, mutta nyt keväällä, oli katsastaja molemmilla kierroksilla hyvin kiireisen ja stressaantuneen oloinen ja kuuli lähinnä vittuilua (Sama katsuri). Aikaisemmin ollut ihan mukavaa ja leppoista sekä muutenkin hyvää plvelua.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:39
Ei mahdu yli 3.5 tonninen varmaankaan kaikkialle kunnei mahdu edes alle 3.5 tonninenkaan pitkä transu.
Mutta paikoissa joissa on rekkahalli niin onnistunee kyllä.

Kannattaa otta paikka jossa on oikeen v-mäinen ja pikkutarkka katsuri...sillon saa rahoilleen parhaan vastineen...  ;)


*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:54
Monessa paikassa, jossa nostosilta, akseliväli aiheuttaa ongelman vaikka nostaisikin 4tn. Monttupaikka pitää ainakin Fränkillä olla..

Isompi rajoite on katsastuspätevyys, eli raskaankaluston luvat ja pätevyydet Trafilta.. kokoajan harvenee tämä asemaverkosto. Nettivaraus ei yleensä mahdollista, ja hinnoittelu sen mukaista..

Nurmijärvellä Klaukkalan katsastus, tai A-katsastus (kk). Ite olen käyttänyt Koivuhaan autokatsastusta (Vantaa) kun matkanvarrella ja Sfc-kortilla saa rabattia..

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:04
  • Autossa on pyörät
Tattarisuon autokatsastus

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:17
Hyrylä A katsastus tuolla käynyt ihan asiallinen

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:59
Tattarisuon autokatsastus
harvoin olen samaa mieltä sinun kanssa. nyt olen, on ihan järjellinen paikka. asiasta sanotaan mutta ei nussita pilkkua.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:08
  • Häme
Lähin katsastuspaikka taitaa olla A-Katsastus Tehtaankatu 1 Riihimäki. Omia ropposiakin olen siellä käyttänyt leimaa hakemassa. Tällä hetkellä on sattunut keski-ikäinen nainen useinmin minun kohdalle katsomaan ropposta. Asiallisen tuntuinen katsuri. Ei mitään negatiivistä sanottavaa hänestä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:39
Onko hyvän näkönen?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:01
  • Callengr
Riittävän! Osaa kyl sanoa jos on asiaa!

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:22
Lähin katsastuspaikka taitaa olla A-Katsastus Tehtaankatu 1 Riihimäki.

Se on ainakin lähellä.
Lohjalla taitaa (?) 1katsastuksella olla monttu.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:21.03.2024 kello on 18:14
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Soitin viime viikon loppupuolella Hyvinkään Katsastuslinjalle. Ottivat katsastukseen ja palvelu olikin oikein hyvää. Hinnastossa ei ollut mainintaa yli 4000 kiloisista, mutta onnistui siis kuitenkin. Iso plussa ainakin tästä kerrasta. Katsastaja kertoi itselläkin olevan asuntoauto ehkä tuo hieman vaikutti. Heillähän ei taida olla omia tiloja, mutta viereisen bussikorjaamon monttua käyttivät. Varatessa kerrottiin, että kolmen ja neljän välissä onnistuu.

Mutta kaikkineen positiivnen kokemus ainakin tällä kerralla.

Vuoden päästä seuraava kierros.