Tekniikkakeskustelut > Projektit
Projekti "Köhmyrä"
cerveza:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 22.09.2020 kello on 22:06 ---Asuinosan valkovihreät pellit on samanlaiset kun Kafissa käytettiin, helmat sitten samanlaiset kun toisessa merkissä. Onko tuo omavalmiste vai miten merkitty rekisteriotteeseen
--- Lainaus päättyy ---
Ach so... Lohja Caravansin dokumentit löytyy mapista. Missään ei lue että omavalmiste. Rek.otteessa Muu/Erikoisauto/Matkailuauto kok.massa 3100kg, 8 hengen autoverovapaa paku jolla saa kaahata 120kmh motarilla jos vain kulkisi ;D
Enpä tuosta värityksestä tiedä... tuossa kunnossa se on ollut kolmisen vuotta sitten
https://huutokaupat.com/751085
cerveza:
Nyt on makukamarista happamat poistettu, myös puuosa.
Ulkopuolelta lista jolla puu oli kiinni, tosi ruosteiset ruuvit. Naulojakin oli käytetty, huopanauloja n. 20mm.
Millä kitillä tuo kannattaa tiivistää/liimata? Vanha oli aika pehmeätä ja joustavaa. Pellin ja lasikuidun välissä oli mustaa, listan alla harmaata. Uudet ruuvit laitan torxeila rosterisena. Ensin vissiin pitää liimata 40x40mm rima tuonne taakse että saa vedettyä ruuvilla kiinni jos ei apuri satu olemaan paikalla... Noiden lampunreikien taakse liimaan palan filmivaneria niin saa tiivisteen sillekin puolelle ja vähän jäykistettä.
4ntti:
Itse jättäisin ehkä lamput kokonaan pois
Mjv16:
Aika jännä sinänsä olisko joku työntekijä tehnyt/teetättänyt itelleen tollasen. Tuossa huutokaupat linkissä näyttää kyllä niin siististi tehdyltäkin että tuskin on koottu jossain autotallin perällä vaan.
cerveza:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 23.09.2020 kello on 19:03 ---Itse jättäisin ehkä lamput kokonaan pois
--- Lainaus päättyy ---
Sitä olen kyllä miettinyt itsekin... Liimaan kuitenkin ohkaset vaneripalat sinne taakse niin niitä vasten voi sitten nuo reiät 'kitata' umpeen. Ne lisäpitkät voi laittaa tuohon keulallekin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta