Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Ajan pikku E:n

<< < (7/18) > >>

megaman:
Juu ei ole isossa muoviläpyskässä mitään muuta kuin viimeinen käyttöpäivä. Pienessä muoviläpyskässä on muutakin.

kimi:
Luottokorttikokoise ssa on myöntämispäivät eri luokille. Jostain syystä minulla on tuo 19.7.1990 myönnetty paperikortti vielä olemassa ja uudessa näkyy, että tuolloin olen korottanut luokkaa.
En vaan muista miksi tein sen tuolloin, sitä ennenkin tuolla jenkkifarkulla vedin vaunua ja oliko silloin joku erilainen laskentatapa vai ajoinko luvatta vaunu perässä. Taitaa olla jo mahdollinen rikos vanhentunut.

88k5:
No, jos ne - ja vaikka sakkohistorian haluaa, niin ainakin täältä pitäisi kait löytyä..

https://asiointi.trafi.fi/web/oma-asiointi/ajokortti

Tosin en about 30 v vanhoja rötöksiä ja hyllytystä löytänyt  ;D

seppoko:
Ensimmäisen korttini ajoin -62. Se oli yksityinen kuorma-autokortti, joka aikaa myöten muuttui ABECE-kortiksi. Mikä on tuo päiväys vuonna -70 on minulle hiukan arvoitus. Todennäköisesti silloin suoritin taksiluvan. Sittemmin vuonna -16 uusiessani kortin, pudotin CE:n pois ja siitä tuo päättymispäivä tulee koska saan vain viideksi vuodeksi kerrallaan kortin.

Ps. Mulla ei ole koskaan ollut mitään pikkueetä tai isoeetä. Vain yllämainittu ABECE- tai niin kuin nyt ABE-kortit.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 16.09.2020     kello on 13:53 ---No, jos ne - ja vaikka sakkohistorian haluaa, niin ainakin täältä pitäisi kait löytyä..

https://asiointi.trafi.fi/web/oma-asiointi/ajokortti

Tosin en about 30 v vanhoja rötöksiä ja hyllytystä löytänyt  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Sakkohistoriaa en löytänyt minkäänlaista tuosta PDF tiedostosta jossa pitäisi olla.

Kortin sain 28.11.1977 vaikka myöntämispäiväksi on merkitty  1.12.1977. Inssin jälkeen siihen aikaan ei saanut ajolupaa vaan kortti piti olla. Espoossa ajokortit päivättiin aina torstaille ja tuon sain käteen jo maanantaina.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View