Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Ajan pikku E:n
K.E.V:
27.5.1996 myönnetty ja on ihan ajettu. Kaverin steppari lainasin inssiin kun ei omalla veturilla saanut ajaa korttia vaikka siihen omaan veturiin ja vaunuun piti se olla. 😅
0yxxy0:
Mulla maininta 3.10.1988 myöntämis päivästä. En tehnyt mitään silloin kun noita muokattiin, sen sijaan pankkivirkailija vaihdatti mun pahvisen ajokortin muovi läpyskään 2011. Mulle ois kyllä kelvannut pahvinenkin.
kimi:
18.7.1990 ajoin tuon pikku E kortin. Oma jenkkifarkku veturina ja vaimon Corolla trailerin päällä.
MRi:
Piti käydä muistelemassa omatkin tiedot kortista.
5.6.1991 on tullut pikku E korttiin kuten myös C. Meni samoilla kirjallisilla molemmat inssit. C:hen joutui ottamaan jonkun tunnin autokoulusta, kortti kun oli muuten tullut opetusluvilla ajaen.
AB on tullut 8.11.1989 ja taisi olla viimeisiä vuosia kun A tuli vielä kaupantekijäisinä. Pari käsittelytuntia tuli otettua alle ennen ekan prätkän ostoa v. 2001 itsellä kun ei ollut aikanaan mopoa saati kevaria. Ja radalla käsittelyynkin tuli oppia myöhemmin rata-ajokursseilta missä oli kouluttajina mm. Kallio, Vehniäinen jne ;D
Pena10:
Silloin 1996 ajattelin, että en jaksa jonottaa. En minä sitä mihinkään tarvitse. Ainakaan KAVAANARIKSI EN RUPEA.
;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta