Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Lääkkeet netistä
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 9.09.2020 kello on 20:59 ---kyllä tohtori kuulemma teki reseptin ihan kysymällä nimen ja osoitteen ja lääketarpeen....
--- Lainaus päättyy ---
Ahaa, sehän taitava , tilasitko pongolijänteen jäykistettä
Reissaaja80:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 9.09.2020 kello on 20:59 ---onhan näitä vastaavia jo suomessakin....etäl ääkäreitä.
--- Lainaus päättyy ---
Onhan niitä ja olen käyttänytkin. Mutta ei nekään mitä tahansa lääkkeitä potilasta näkemättä määrää.
Aakku:
Eihän kipeenä suositella lääkärillä pomppimista...
Itse olen soittanut ja pyytänyt reseptilääkkeitä sähköisesti. Taitaa omakannasta saada suoraan netin kauttakin tilattua.
Kyseessä on siis sellaiset lääkket, joita on ennenkin käyttänyt ja resepti on mennyt vanhaksi tai käytetty loppuun.
Karabiilisti:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 9.09.2020 kello on 21:01 ---Ahaa, sehän taitava , tilasitko pongolijänteen jäykistettä
--- Lainaus päättyy ---
ehkä sitten joskus vanhana kunnei jaksa enää 5 kertaa yössä....
Tuskinpa noista ulkolaisista nettiapteekki/lääkäri systeemeistä saa tosiaan ihan mitä tahansa lääkeooppiumia mutta tollasia ei huumaavia juttuja näyttää saavan.
Kielletään varmaan kohta kun lääkäriliitto huomaa että heidän tulojaan nakerretaan.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 9.09.2020 kello on 21:49 ---Itse olen soittanut ja pyytänyt reseptilääkkeitä sähköisesti. Taitaa omakannasta saada suoraan netin kauttakin tilattua.
Kyseessä on siis sellaiset lääkket, joita on ennenkin käyttänyt ja resepti on mennyt vanhaksi tai käytetty loppuun.
--- Lainaus päättyy ---
Ei kai ihan tavallisesta reseptin uusimisesta tässä topicin aloittajalla kuitenkaan nyt ollut kyse ::)
Mutta siis mun käsittääkseni EU-alueella (sähköisten) reseptien kirjoittaminen ja lääkkeidenkin nettikauppa on ihan laillista. Toki varmasti myös näitä ei-niin-päivänvaloa-kestäviä nappikauppiaita on EU:n sisäpuolellakin pilvin pimein, mutta ymmärtääkseni myös täysin laillisia vaihtoehtoja on siis jo olemassa ???
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta