Tekniikkakeskustelut > Alde

Pystyalde 2923-2925

<< < (3/3)

Knaus-90:
Vaihda ensin konkka, luultavasti toimii sen jälkeen. Konkka on sen mustan hatun alla.
Keskellä muistaakseni ristipåå ruuvi.

cerveza:

--- Lainaus käyttäjältä: Knaus-90 -  7.10.2020     kello on 20:13 ---Vaihda ensin konkka, luultavasti toimii sen jälkeen. Konkka on sen mustan hatun alla.
Keskellä muistaakseni ristipåå ruuvi.

--- Lainaus päättyy ---

Tutkitaan ensin toki konkka :)

Ajattelin korvata tuon mekaanisen termostaatin jollakin näistä, esim. hystereesillä ja ajastimella varustetulla mallilla tai ilman ajastinta niin saa lämpötilanäytön sekä anturin sijoitettua paremmin. Tuolta banggoodista löytyy kaikkea kivaa...

mjo33400:
Mita sillä ajastimella tuossa lämmittimessä tekisit?

cerveza:
Ei varmaankaan mitään, featuren tuoma lisähinta $1 mutta vain 10min delay...  ^-^
Tuota toista mallia saatan pari kolme ottaa samaan tilaukseen. Toimii myös toiseen suuntaan eli jäähdyttäessä start suurempi arvo ja stop pienempi.

mb:
Vastaan jälleen itse .
Alde 2920 vika korjattu , useissa korjaamo kyselyissä sanottiin et ilmaa järjestelmässä .
Itse olin sitä mieltä ettei ole , kukaan ei tullut katsomaan sitä vaikka sanoin et liekki on keltainen  palaa aika isolla ja aika epämääräsen näkönen  .
Poltin siinä oli tullut tiensä päähän , ruoste oli  runnellut ja verkko löysällä .

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View