Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Järkevin vanha kuorma-auto
Karabiilisti:
https://huutokaupat.com/1672081
Tuolla useempi nosturilla oleva...jos vihreet autot kelpaa...
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 7.09.2020 kello on 08:12 ---https://huutokaupat.com/1672081
Tuolla useempi nosturilla oleva...jos vihreet autot kelpaa...
--- Lainaus päättyy ---
Vihree on lempiväri👍kyllä kelpais ja menis huonompaakin tietä tuommoinen.Olen vain nirso vaihteiden suhteen,nuis o liian vanhat ja vaikeet vaihteet...muuten kyllä.
virpimu76:
--- Lainaus käyttäjältä: aakoo - 6.09.2020 kello on 16:45 ---Tuon hintaluokan vehkeissä hinnasta on 98% sulanut pois eli jäljellä on romuraudan arvo ja romun hinnalla saa romua.
Jos itse osaa ja tykkää korjata eli korjaaminen on se harrastus , kannattaa etukäteen selvittää tarvikeosien saatavuus. Alkuperäisosat on hinnoiteltu sen mukaan että jos henkilöautoon on tottunut ostamaan osia niin saattaa luulla myyjän olevan juovuksissa kun se kertoo osien hintoja. Erityisesti erilaiset ohjainboxit joita ei tarvikkeena saa, tuntuvat köyhien mielestä kalliilta ;D
Taloudellisesti homma on yhtä mielekästä kuin korjaisi samanikäistä pahoin kosteusvaurioitunut ta vaunua.
--- Lainaus päättyy ---
Olen kyllä osien ja huollon tuntitaksoja tsekkaillut. Kovalla kin hinnalla hankittu voi silti olla sökö. Yksi hyvä lava kuormuri nostimella meni alle 4000,- ja oli katsastettu auto että nostin. Ei vaan ollu viel laina nostossa..auto ehti mennä..se myytin n.3 päivää ilmoituksen jätöstä.
Senkin tiedän että osat maksaa tietenkin enemmän..tätä selviteltiin jo kun bussi hankittiin. Keskustelin asiasta myös autokoulun opettajan kanssa.
Ei kannata maxaa paljoa kun saman vikalistan saa edukkaamminkin. Merkilläkin on väliä. Mb atecoa saa halvalla "toimivaakin" mutt herkkä vioille🙁 jotka kuulemma pikaseen uusiutuvat.
Volvoa isompaa ja pientä on järkihinnoissa ,mutt aina koppipäällä. Iveco 🤔 italialaisena hieman epäilyttää..ei se "korjaamon kautta käyttöön" haittaa,kun sitä samaa remppaa ei pidä kk kuluttua uudestaan tehä.
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 8.09.2020 kello on 08:09 ---Vihree on lempiväri👍kyllä kelpais ja menis huonompaakin tietä tuommoinen.Olen vain nirso vaihteiden suhteen,nuis o liian vanhat ja vaikeet vaihteet...muuten kyllä.
--- Lainaus päättyy ---
PVn huutokaupasta voi jotain löytöjä tehdä mutta pääsääntöisesti laitteet kyllä ajetaan tuossa firmassa "loppuun"
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 8.09.2020 kello on 08:22 ---Olen kyllä osien ja huollon tuntitaksoja tsekkaillut. Kovalla kin hinnalla hankittu voi silti olla sökö. Yksi hyvä lava kuormuri nostimella meni alle 4000,- ja oli katsastettu auto että nostin. Ei vaan ollu viel laina nostossa..auto ehti mennä..se myytin n.3 päivää ilmoituksen jätöstä.
Senkin tiedän että osat maksaa tietenkin enemmän..tätä selviteltiin jo kun bussi hankittiin. Keskustelin asiasta myös autokoulun opettajan kanssa.
Ei kannata maxaa paljoa kun saman vikalistan saa edukkaamminkin. Merkilläkin on väliä. Mb atecoa saa halvalla "toimivaakin" mutt herkkä vioille🙁 jotka kuulemma pikaseen uusiutuvat.
Volvoa isompaa ja pientä on järkihinnoissa ,mutt aina koppipäällä. Iveco 🤔 italialaisena hieman epäilyttää..ei se "korjaamon kautta käyttöön" haittaa,kun sitä samaa remppaa ei pidä kk kuluttua uudestaan tehä.
--- Lainaus päättyy ---
Eiköhän tälläkin foorumilla 70-80% käyttäjistä aja italialaisella tai vähintään italialaisella moottorilla. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta