Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Solikan valo-ongelma
hersy:
Jep! Tämä on tullut jo esille hyvin monessa kohtaa tämän vaunun kohdalla, kytkennät päin sanonko suoraan,päin persettä,mutta toimimaan ovat alkaneet kaikkine kohdat jotka esille olen saanut,pannun purin atomeiksi heti alkuun ja nyt rokkkaa moitteettomasti kipinäsytytyksellä ei kuulu keulasta "räjähdyksiä" enään ;D
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: hersy - 7.09.2020 kello on 10:18 ---Jep! Tämä on tullut jo esille hyvin monessa kohtaa tämän vaunun kohdalla, kytkennät päin sanonko suoraan,päin persettä,mutta toimimaan ovat alkaneet kaikkine kohdat jotka esille olen saanut,pannun purin atomeiksi heti alkuun ja nyt rokkkaa moitteettomasti kipinäsytytyksellä ei kuulu keulasta "räjähdyksiä" enään ;D
--- Lainaus päättyy ---
No sillä pannulla ei ole ongelman kanssa mitään tekoa. Tuo paukkuminen johtuu esim pannun huonosta maadoituksesta ja jännitehäviöistä. Onhan vaunusi jo vanhapoika tai piika ikäinen. Halusin vain kertoa että kun taka äärivalot toimii niin turha hakea vetokoukulta vikaa. Eikä myöskään kannata kysellä kun tietää jo paremmin asiat etukäteen.
hersy:
Taas meni sulla väärin ,en alkuukaan ole pannua käyttänyt se oli kylmä alkuunsa kuin ryssän helevetti ohjauspeneeli ja kytkennät väärin,minä ole väittänytkään olevani ammattilainen näissä ainakaan vielä jos sinä kerran olet niin varmaan tietäisit viankin,mutta kuullut muiden sanovan pamauksista, hehku ei varmaan ihan heti sytytä,otin vaan irti heti suosiolla kun kerran aion laittaa kipinä sytön,en kait minä kyselisi täältä yhtään mitään jos kerran kaikki kunnossa :o :o :o :o :o
hersy:
Polttimet takaa käyty läpi, ne on täysin kunnossa,nyt vaan pitäs löytää sieltä takaa se liitäntä ja joku sanoi sen olevan ajosuunnassa vasemmanpuolen penkin takana joten sitä purkamaan ja toivomaan että siellä olisi,ettei tartte toistakin purkaa
4ntti:
Ei siinä mitään tarvitse purkaa. Istuinpenkki on saranoitu ja nousee kun ottaa patjat pois.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta