Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Renkaat kotimaasta

<< < (4/13) > >>

Anders Son:
camskill.co.uk  on ollut halvin tähän mennessä.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  5.09.2020     kello on 17:00 ---Mahtaako pääkupunkiseudulla olla kovempi hintakilpailu rengasliikkeillä...?

Ei täällä maalla onnistu millään saamaan edullisesti. Voi tietty olla, että mulla ei ole oikein suhteita rengasliikkeisiin.

--- Lainaus päättyy ---
On, ja yleensä ne suhteet kehittyy kun useasti palveluita käyttää samassa talossa.

4ntti:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  5.09.2020     kello on 16:23 ---Samoin kuin omani ostin. Maailmalta samat 50-80 € halvemmalla. Soitin Maralle ja sain hinnan ja kehoitteen tulla huomenna. Ei tarttenut nolo ilme naamalta kyselemään vapaata aikaa netistä ostetuille. Samalla ostin uuden vararenkaan kun vanha ajamaton pääsi ripille.

--- Lainaus päättyy ---
Tässäpä se suurin syy miksi tilaan netistä aina kun mahdollista. Ei ole kiinnostusta eikä aikaa alkaa soittelemaan ja tinkaamaan hintoja vaikka joskus saisikin kivijalkaliikkeestä samaan hintaan. Kalliimmat tuotteet/palvelut sitten erikseen mutta nyt puhutaan muutamien satasien artikkeleista.

Jos rengasliike tarjoaa palveluna pelkkää rengastyötä niin en myöskään näe syytä miksi pitäisi olla jotenkin nolona jos sitä rahaa yritykseen kantaa. Itse tosin olen jo vuosikaudet tehnyt rengastyöt itse. Parissakymmennessä minuutissa vaihtaa ja painottaa henkilöauton renkaat

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti -  5.09.2020     kello on 19:00 ---Tässäpä se suurin syy miksi tilaan netistä aina kun mahdollista. Ei ole kiinnostusta eikä aikaa alkaa soittelemaan ja tinkaamaan hintoja vaikka joskus saisikin kivijalkaliikkeestä samaan hintaan. Kalliimmat tuotteet/palvelut sitten erikseen mutta nyt puhutaan muutamien satasien artikkeleista.

Jos rengasliike tarjoaa palveluna pelkkää rengastyötä niin en myöskään näe syytä miksi pitäisi olla jotenkin nolona jos sitä rahaa yritykseen kantaa. Itse tosin olen jo vuosikaudet tehnyt rengastyöt itse. Parissakymmennessä minuutissa vaihtaa ja painottaa henkilöauton renkaat

--- Lainaus päättyy ---
En minäkään muualle soittele. Ainoastaan Maralle ;)
En myöskään öljyjä tai varaosia kanna huoltoliikkeeseen. Vaan kaikki sieltä missä työkin tehdään  Thumb

foothillster:
Näinpä!
Oli sitten halvoista renkaista tai muista tyyriimmistä palveluista/tarvikkeista kyse niin mieluiten lähiseudulta kuin ulkomailta!
Kun kaikki hommataan sieltä mistä halvimmalla saa niin kohta mitään ei löydy lähiseudulta, ei palvelua saati sitä heti tarvittavaa tarviketta.
Eikun kaikki vain tilailemaan sieltä alibabasta ja viinikauppa.comista niin hetken päästä saadaan muuttaa ulkomaille jos halutaan hakea lähikaupasta paskapaperia, saunaolut tai sanomalehti.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View