rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Renkaat kotimaasta  (Luettu 9612 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:42
Vs: Renkaat kotimaasta
« Vastaus #15 : 5.09.2020 kello on 17:32 »
camskill.co.uk  on ollut halvin tähän mennessä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:04
  • Autossa on pyörät
Vs: Renkaat kotimaasta
« Vastaus #16 : 5.09.2020 kello on 17:42 »
Mahtaako pääkupunkiseudulla olla kovempi hintakilpailu rengasliikkeillä...?

Ei täällä maalla onnistu millään saamaan edullisesti. Voi tietty olla, että mulla ei ole oikein suhteita rengasliikkeisiin.
On, ja yleensä ne suhteet kehittyy kun useasti palveluita käyttää samassa talossa.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 20:40
Vs: Renkaat kotimaasta
« Vastaus #17 : 5.09.2020 kello on 19:00 »
Samoin kuin omani ostin. Maailmalta samat 50-80 € halvemmalla. Soitin Maralle ja sain hinnan ja kehoitteen tulla huomenna. Ei tarttenut nolo ilme naamalta kyselemään vapaata aikaa netistä ostetuille. Samalla ostin uuden vararenkaan kun vanha ajamaton pääsi ripille.
Tässäpä se suurin syy miksi tilaan netistä aina kun mahdollista. Ei ole kiinnostusta eikä aikaa alkaa soittelemaan ja tinkaamaan hintoja vaikka joskus saisikin kivijalkaliikkeestä samaan hintaan. Kalliimmat tuotteet/palvelut sitten erikseen mutta nyt puhutaan muutamien satasien artikkeleista.

Jos rengasliike tarjoaa palveluna pelkkää rengastyötä niin en myöskään näe syytä miksi pitäisi olla jotenkin nolona jos sitä rahaa yritykseen kantaa. Itse tosin olen jo vuosikaudet tehnyt rengastyöt itse. Parissakymmennessä minuutissa vaihtaa ja painottaa henkilöauton renkaat

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:04
  • Autossa on pyörät
Vs: Renkaat kotimaasta
« Vastaus #18 : 5.09.2020 kello on 19:42 »
Tässäpä se suurin syy miksi tilaan netistä aina kun mahdollista. Ei ole kiinnostusta eikä aikaa alkaa soittelemaan ja tinkaamaan hintoja vaikka joskus saisikin kivijalkaliikkeestä samaan hintaan. Kalliimmat tuotteet/palvelut sitten erikseen mutta nyt puhutaan muutamien satasien artikkeleista.

Jos rengasliike tarjoaa palveluna pelkkää rengastyötä niin en myöskään näe syytä miksi pitäisi olla jotenkin nolona jos sitä rahaa yritykseen kantaa. Itse tosin olen jo vuosikaudet tehnyt rengastyöt itse. Parissakymmennessä minuutissa vaihtaa ja painottaa henkilöauton renkaat
En minäkään muualle soittele. Ainoastaan Maralle ;)
En myöskään öljyjä tai varaosia kanna huoltoliikkeeseen. Vaan kaikki sieltä missä työkin tehdään  Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:19.03.2024 kello on 06:56
Vs: Renkaat kotimaasta
« Vastaus #19 : 6.09.2020 kello on 00:40 »
Näinpä!
Oli sitten halvoista renkaista tai muista tyyriimmistä palveluista/tarvikkeista kyse niin mieluiten lähiseudulta kuin ulkomailta!
Kun kaikki hommataan sieltä mistä halvimmalla saa niin kohta mitään ei löydy lähiseudulta, ei palvelua saati sitä heti tarvittavaa tarviketta.
Eikun kaikki vain tilailemaan sieltä alibabasta ja viinikauppa.comista niin hetken päästä saadaan muuttaa ulkomaille jos halutaan hakea lähikaupasta paskapaperia, saunaolut tai sanomalehti.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:33
  • Knaus Eifelland
Vs: Renkaat kotimaasta
« Vastaus #20 : 6.09.2020 kello on 02:10 »
Öö, kauppakasseihin saa renkaat ihan halvalla parilla sadalla alle laitettuna paikallisesta. 185/15/65. Misukat Balkkanilta. Euromaster.


*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:04
  • Autossa on pyörät
Vs: Renkaat kotimaasta
« Vastaus #21 : 6.09.2020 kello on 08:35 »
Näinpä!
Oli sitten halvoista renkaista tai muista tyyriimmistä palveluista/tarvikkeista kyse niin mieluiten lähiseudulta kuin ulkomailta!
Kun kaikki hommataan sieltä mistä halvimmalla saa niin kohta mitään ei löydy lähiseudulta, ei palvelua saati sitä heti tarvittavaa tarviketta.
Eikun kaikki vain tilailemaan sieltä alibabasta ja viinikauppa.comista niin hetken päästä saadaan muuttaa ulkomaille jos halutaan hakea lähikaupasta paskapaperia, saunaolut tai sanomalehti.
Tästä puhunut monta vuotta. Lisäksi katoaa loputkin työpaikat kun kaikki tapahtuu siellä jossain.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:39
Vs: Renkaat kotimaasta
« Vastaus #22 : 6.09.2020 kello on 09:02 »
Tästä puhunut monta vuotta. Lisäksi katoaa loputkin työpaikat kun kaikki tapahtuu siellä jossain.

Niin ,tiettyyn rajaan asti näin voi toimia.

Omalla kohdalla se raja tuli vastaan, kun vuosia samasta liikkeestä renkaita ostaneena, lyötiin uudelle rengaskierrokselle liki 1000e hinta.
Netistä tilattuna, prikulleen samat renkaat sai muutamaa ekeä vaille 600e. Rengastyöt maksoi toisessa liikkeessä 60e. Tällä kohtaa mä ainakin laitoin loput rahat taskuun. Ja toimin näin myös jatkossakin.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:02
Vs: Renkaat kotimaasta
« Vastaus #23 : 6.09.2020 kello on 09:19 »
Niin ,tiettyyn rajaan asti näin voi toimia.

Samaa mieltä. Renkaat ole ostanut jo monta vuotta samasta paikallisesta liikkeestä, näiden suhteen ei ole ongelmia ollut. Sitten jotkin muut tuotteet, niin monesti olen antanut paikallisille liikkeille mahdollisuuden myydä tuotteen minulle. Mutta jos ei ole halua, kykyä tai hinta on mitä sattuu, niin sitten ne tilataan muualta.

Tulipa muuten mieleen, että pyysin juuri tarjousta paikallisesta liikkeestä. Eipä ole kuulunut mitään. Muualta Suomesta vastaus tuli seuraavana päivänä. Eli tilaushommiksi meni tämäkin.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:33
  • Knaus Eifelland
Vs: Renkaat kotimaasta
« Vastaus #24 : 6.09.2020 kello on 11:06 »
Kyllä esim. aikoinaan rengasonline on tehnyt hyvää kotimaisille rengasmarkkinoille ihan kuin Lidl on murtanut sapuska-kartelleja. Joutuu kivijalatkin miettimään rajojaan ahneudelle, ei sovi enää pyytää ihan mitä mieleen juolahtaa.
Siksi kannattaa nykyään kysellä renkaita myös palvelevasta kivijalasta.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:33
  • Knaus Eifelland
Vs: Renkaat kotimaasta
« Vastaus #25 : 6.09.2020 kello on 11:13 »
Öö, kauppakasseihin saa renkaat ihan halvalla parilla sadalla alle laitettuna paikallisesta. 185/15/65. Misukat Balkkanilta. Euromaster.



Edit: leveys 175. Valmistaja Tigar. Malli Performance. Misukan omistama tehdas. Nätti kuvio ja mukavan hiljaiset ainakin uutena.


*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:11
Vs: Renkaat kotimaasta
« Vastaus #26 : 6.09.2020 kello on 11:43 »
Treen seudulla Lempäälän rengasasennus oli varsin hyviä tarjouksia.  Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:39
Vs: Renkaat kotimaasta
« Vastaus #27 : 6.09.2020 kello on 13:00 »
Treen seudulla Lempäälän rengasasennus oli varsin hyviä tarjouksia.  Thumb

Myöskin https://www.mansenauto.fi/ myy sopivasti, ainakin rouvan kauppakassin 185/65-15 koossa.

Merkkirenkaissa isommat koot, niin ei kivijalkakaupat pärjää euroopan nettihinnoille.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:02
  • Retkeilijä
Vs: Renkaat kotimaasta
« Vastaus #28 : 6.09.2020 kello on 21:24 »
Mulla oli 3 satkua Sunfull 225/17. Itse renkaat oli n. 50€ nurkka. Samalla sai sitten talvirenkaat alta poies. Työn suoritti Euromaster ja kaikki siis saman katon alta.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:11
Vs: Renkaat kotimaasta
« Vastaus #29 : 6.09.2020 kello on 22:20 »
kauppojen parkkipaikoilla epätieteellinen tutkielma näyttää että aika monella alkaa olemaan autossaa noista sunfulleja, linlongeja ja vastaavia kiinan ihmeitä.
Kaiketi ovat jokapäiväiseen ajoon ihan jeesh.