rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Paineilmakompressori  (Luettu 3684 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:56
    • Matkailuvinkkejä
Vs: Paineilmakompressori
« Vastaus #15 : 31.08.2020 kello on 12:40 »
Minulla on tuollainen ja testasin sitä 5 bar painetta se jaksoi vielä nostaa.
Minulla on sitä varten erillinen liityntä hupiakkuun.
Hidashan se on, mutta hätävarana maantiellä lakupaikkojen lisäksi.
https://www.ikh.fi/fi/kompressori-12v-meg35208

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:56
Vs: Paineilmakompressori
« Vastaus #16 : 31.08.2020 kello on 14:11 »
TV-shop taitaa mainostaa tätä ilmahaukkaa ko. tarpeisiin samaa mitä Wish ;D



*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:10.04.2024 kello on 22:56
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Vs: Paineilmakompressori
« Vastaus #17 : 31.08.2020 kello on 14:47 »
Minkä tehoinen invertteri sinulla on, se määrittelee osin mikä kompura kannattaa hankkia. Ai niin, sinullahan on myös aggregaatti, mikä sen teho on. Noitten mukaan kannattaa mielestäni valita kompuran teho, varmistaa, että se toimii kaikilla käytössä olevilla laitteilla seinäsähkön lisäksi.

Agrekaatti on tehdasasenteinen. Onko se nyt Electrolux vai Dometic en muista tarkkaan. Mutta uskon että pyörii sillä ainakin kun ilmastointiakin jaksaa pyörittää.

Invertteristä hyvä pointti, jota en ollut edes ajatellutkaan. Notmikäytössä minulla sillä ladataan kännyköiden ja läppärin ja iPadin akkuja, mutta alkuperäisen asentajan tarpeet ei ole minulla tiedossa.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:07
Vs: Paineilmakompressori
« Vastaus #18 : 3.09.2020 kello on 19:17 »
Kun oot jo saanut tyhjentäviä vastauksia niin tuossa yksi kommentti joka ei täytä kyssärisi vaateita mutta heitämpä silti kommenttia.
Kuvissa Saksalaisen auton 12V:n kompura jossa kivat luvut paineille mittarissa jonka verme lupaa aikaan saada . . . Liekkö noihin kinuski kauaa pystyy . . .  Tuollainen on asuntoautossa mukana vararenkaan lisäksi, tietty vielä löytyy tollanen hätäapupakkaus ( tosin ei Puuilon versio ) : https://www.puuilo.fi/RENKAANKORJAUSSARJA  . Vararengas on ainut joka painaa ja vie tilaa, kompura ja korjaus-sarja sensijaan ei häirihe painon/kokonsa suhteen . . .