Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Ajokiiloille vaihtoehtoa..

<< < (2/10) > >>

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 28.08.2020     kello on 13:44 ---Kiiloille ajo on jännää puuhaa ja onhan siinä mahdollisuus vaurioillekin.

--- Lainaus päättyy ---

Joissain kiiloissa tuokin on huomioitu jollain tapaa, ettei pitkäksi mennessään nyt ihan sentään suoraan tipahtaisi tonttiin ja kiila pystyssä, alustan muoveja tuhoten 8)

MattiS:
Joskus olen jossain sivuilla nähnyt sellaisen systeemin jota akkuporalle saa nosteltua ja siinä nimenomaan jonkun sortin "kehto"tuli renkaan kahtapuolta tai sitten olen unta nähnyt, mutta olen sitä vaikka kuinka yrittänyt etsiä vaan ei sitä enää ole löytynyt,

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: MattiS - 28.08.2020     kello on 15:47 ---Joskus olen jossain sivuilla nähnyt sellaisen systeemin jota akkuporalle saa nosteltua ja siinä nimenomaan jonkun sortin "kehto"tuli renkaan kahtapuolta tai sitten olen unta nähnyt, mutta olen sitä vaikka kuinka yrittänyt etsiä vaan ei sitä enää ole löytynyt,

--- Lainaus päättyy ---

Olisiko tämmöisestä kyse ?

1000kg nosto kykyä ja korkeutta maksimissa renkaan halkaisia riippuen12 - 18 cm

Googleen hakusanaksi: Milenco aluminium leveller
https://www.obelink.nl/milenco-aluminium-leveller.html

Alan:
Norjalaisilla on paljon hydraulisia kulmatukia, joilla nostelevat koko autoa ilmaan.

Ilmeisesti suhteellisen arvokas ratkaisu uutena, mutta käytetyn mukana saattaa saada "edullisesti", mitä tässä nyt olen mobile.de -sivustoa selaillut viimeiset viikot.

MattiS:
Juuri tuota Masin linkkaamaa tarkoitin

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View