Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Talvirenkaissa ala-arvoista laatua

(1/11) > >>

Karabiilisti:
Tuoreimman moottorilehden testissä Continentalille hylkäys.
Nastat irtoilee jo testissä.  :o :o :o

Niin on irtoillut myös kolmisen vuotta sitten tehdyissä.....4-5mm mennessä lähes kaikki pois.  >:D

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 26.08.2020     kello on 08:56 ---Tuoreimman moottorilehden testissä Continentalille hylkäys.
Nastat irtoilee jo testissä.  :o :o :o

Niin on irtoillut myös kolmisen vuotta sitten tehdyissä.....4-5mm mennessä lähes kaikki pois.  >:D

--- Lainaus päättyy ---
Jotain outoa Contin nastoissa on...

Mulle tuli henkilöauton mukana Contin nastarenkaat. Toisena talvena pintaa oli hyvin, mutta kaikki nastat katkenneet. Nastat siis pysyi, mutta poikki.
Juuri nastateknologian takia olen käyttänyt Nokialaisia renkaita. Varmaan muitakin hyviä nastoituksia on, mutta en jaksa kokeilla.

Muumuupapa:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 26.08.2020     kello on 09:04 ---Jotain outoa Contin nastoissa on...

Mulle tuli henkilöauton mukana Contin nastarenkaat. Toisena talvena pintaa oli hyvin, mutta kaikki nastat katkenneet. Nastat siis pysyi, mutta poikki.
Juuri nastateknologian takia olen käyttänyt Nokialaisia renkaita. Varmaan muitakin hyviä nastoituksia on, mutta en jaksa kokeilla.

--- Lainaus päättyy ---

Sama ongelma esiityi Nokian nastoissa 2000 luvulla. Liian koviksi karkaistut nastat katkesivat ensimmäisessä jarrutuksessa. Takuu toimi silloin nihkeästi, joten sen jälkeen en ole Nokialaisiin sortunut. Itse virhe oli ymmärrettävä, mutta asenne takuukorjauksiin enää ei.

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 26.08.2020     kello on 09:04 ---Juuri nastateknologian takia olen käyttänyt Nokialaisia renkaita. Varmaan muitakin hyviä nastoituksia on, mutta en jaksa kokeilla.

--- Lainaus päättyy ---
  Nokian halppiksia (Nordmark) oon käyttänyt. Mielestäni niissä on aika isoja eroja kestävyydessä noin mutu tuntumalta. Kerran meni n. 2v. palvellut tohjoksi, ostin erään vielä halvemman ( en merkkiä muista) siitä nastat kuluivat kaikki, ennen Nordmarkkeja loppuun , vaikka olikin uudempi.
  Ajattelin että Nokia Renkaat ostaa niitä nastoja mitä halavalla saa.
  Tyttäreni on lukenut  TTY:llä naisille harninaista ainetta,  materiaalitekniikka a.
  Hän aloitti vuoden alussa, Nokia Renkailla, uskoin hänen jotain tietävän talon materiaali hankinnoista. Ainoa mihin hän otti kantaa, että ei osteta halvinta. Edellisissä työpaikoissa hinta oli ollut ratkaisevammassa roolissa, täällä suoritetaan laadun tarkkailua jo alhankkijoilla eri vaiheissa.
  Nastojen valmistajaa kysyessäni hän vetosi liikesalaisuuteen.

Karabiilisti:
Nostojen valmistajia ei itseasiassa ole kovin monta.
Niilläkin lienee sekä hyviä että huonoja tuotteita samassa talossa

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View