Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut Koojii 01 Jul 2020
  • Onko Aquaflexin korjaaja langoilla? Itse en osaa kuin purkaa. Vikoja riittää: Viime vuonna lämmitin vettä, mutta vihreät nesteet valui maahan joten lopetin lämpimän veden käytön. Kaasu puoli on toiminut mitä nyt "röpöttää" välillä pakarista. Viimeksi kun laittelin autoa sähköihin, niin poltteli sulaketta taulussa karavaani alueella vaikka lämmitin ei ollut päällä.. ei edes jääkaappi ollut päällä. Kotona sulakkeet pysyi ehjänä mutta sähkön hajua alkoi olla ilmassa. Sukelsin alakaappiin ja kokeilin kädellä lämmittimen kuorta.. aivan tulikuuma. Oudointa on se että lämmittimen kaikki katkaisijat oli nollilla ja offilla. Ruuvailin sitten johtoja irti lämmittimestä sen verran että yhteys katkesi ja voin olla sähköissä. Nyt ei lämmittimen mikään toiminta ole käyttökelpoinen, onneksi on kesä. Kysymys kuuluukin onko korjaaminen enää kannattavaa ja löytyykö osaajaa? Vai voisiko noille sijoille asentaa jonkun muun laitteen millä voisi käyttää olemassa olevia patteristo linjoja ja pakokaasujen poisto aukkoa. Uuteen laitteeseen minulla ei ole rahkeita. On minulla kyllä planar 44D lämmitin minkä voisin asentaa tuolle paikalle ja vetää ilmaputkia, lämmintä vettä kun en välttämättä tarvitse. Mutta taitaa olla niin että karavaani alueilla ei voi diesel lämmitintä käyttää.. ainakin luulisin näin. Ei taida ihan tuoksuton laite olla.
    Huh mikä puheripuli.
  • #2 kirjoittanut viitalar 01 Jul 2020
  • Jahka MJO tulee "langoille" hän kyseisen lämpäri tietäjä ja osaaja
  • #3 kirjoittanut remppa 19 Aug 2020
  • Luultavasti ne "vihreät" nesteet kastelleet piirikortin/ kortin mistä johtuen noi ikävät viat. Täys remontti edessä, uskon niin. Saa sen kuitenkin kuntoon!
  • #4 kirjoittanut Karabiilisti 19 Aug 2020
  • vihreet nesteet kun valuu niin loppuu kait kaikki lämmitys....
    Käyttövesi kun olis kirkasta.

    Ei sen vihreen nesteet ulospääsyn korjaus välttämättä ole kovin iso homma....
  • #5 kirjoittanut mjo33400 19 Aug 2020
  • vihreet nesteet kun valuu niin loppuu kait kaikki lämmitys....
    Käyttövesi kun olis kirkasta.

    Ei sen vihreen nesteet ulospääsyn korjaus välttämättä ole kovin iso homma....

    Kyllä se muuten on aika iso homma, joten älä vähättele asiaa kun et tunne sitä. Minuun saa yhteyden yv:llä tai sähköpostilla.
Sivuja:
Toiminto