rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Finnlines  (Luettu 11253 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:07
Vs: Finnlines
« Vastaus #15 : 17.08.2020 kello on 22:40 »
hyvä on valittaa ruuasta kun se sisältyy lipun hintaan, koskee vain suomi ruotsi väliä. käytännössä sillä lipun hinnalla ei syö "paremmassa ravintolassa " tätyttä menuuta.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:43
  • viva la France
Vs: Finnlines
« Vastaus #16 : 17.08.2020 kello on 22:52 »
Jos kuoritut perunat pitää kuoria, niin puhutaan jo lättiin kuuluvasta ravinnon kaltaisesta aineesta, kuului lipun hintaan tai ei ;)
T:  Jo kahdeksankymmentä luvulla finnlinesin laivoilla kulkenut.

P.s. täytin sp:hen tuleen asiakaspalautteen saate sanoin; ehkä oli aika antaa ruuista vastaavalle johtajalle potkut
sillä taso on jo niin alhaalla ettei kokin vaihto auta.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:07
Vs: Finnlines
« Vastaus #17 : 17.08.2020 kello on 23:15 »
Jos kuoritut perunat pitää kuoria, niin puhutaan jo lättiin kuuluvasta ravinnon kaltaisesta aineesta, kuului lipun hintaan tai ei ;)
T:  Jo kahdeksankymmentä luvulla finnlinesin laivoilla kulkenut.

P.s. täytin sp:hen tuleen asiakaspalautteen saate sanoin; ehkä oli aika antaa ruuista vastaavalle johtajalle potkut
sillä taso on jo niin alhaalla ettei kokin vaihto auta.
2-4 kertaa viikossa olen syönyt linkillä muutaman vuoden, toki se sama ruoka alkoi kyllä kylästyttämään. kyllä heillä on sama taso kuin abc asemalla. eli jos haluaa parempaa pitää ottaa omat eväät mukaan, ei sen vaikeampaa. tai sitten ottaa sinisen tai punaisen laivan ja maksaa x määrän että saa syödä ja on tyytyväinen :D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:11
Vs: Finnlines
« Vastaus #18 : 18.08.2020 kello on 00:09 »
Jos kuoritut perunat pitää kuoria,

Miksi perunat yleensä pitäisi kuoria?   ::)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:36
  • Italiafani
Vs: Finnlines
« Vastaus #19 : 18.08.2020 kello on 07:23 »
Puhuin henkilökuntaan kuuluvan kanssa tuosta ruuan surkeasta aakkostasosta ja vastaus oli se että kun ruuan esivalmistus siirtyi keskuskeittiöön niin silloin taso notkahti. Valituksen olen jättänyt jo monta kertaa mutta ei tunnu auttavan. Samalla pyysin lisää mausteita pöytiin että jokainen voisi itse maustaa ruokansa mutta ei ole silläkään saralla tapahtunut mitään.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:21.03.2024 kello on 18:14
  • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
Vs: Finnlines
« Vastaus #20 : 18.08.2020 kello on 07:39 »
Minä en ainakaan tuosta ruoasta valittanut. Kieltämättä kun on ollut Helsingin keskustassa nyt duunissa, niin lounaspaikkojen taso tuolla lounashinnalla on aika hyvä, eikä tämä millään vetänyt sille vertoja. Valkoisilla tai punaisilla laivoilla en ole ikinä käynyt muuta kuin aamiasbuffetissa. Tuo ei ainakaan erityisemmin vakuuttanut sen paremmin. Illaliisbffetin sijaan olen aina valinnut a la carte ravintolan, koska ainakin omien vertailujen mukaan ei ole ollut yhtään sen hintavampi, ehkä jopa toisin päin. Toki buffetissa on aina mahdollista syödä enempi, mutta olen kyllä siitä normaalista annoksestakin aina täyteen tullut.

Sen verran elämässäni olen kouluruokaa syönyt, että ei tuo Finnlinesin ruoka sen pahempaa ainakaan ollut tarjontaa vaan oli enemmän kuin yksi laji. Mielestäni ajaa siis asiansa, toki parantamisenvaraaki n on. Kustannusvaikutuksi sta lipunhintaan en sitten osaa sanoa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:43
  • viva la France
Vs: Finnlines
« Vastaus #21 : 18.08.2020 kello on 07:51 »
Miksi perunat yleensä pitäisi kuoria?   ::)

Sitä syytä en tiedä, kun en sitä itse  tee. Mutta noissa perunoissa oli sentin verran kuiva pinta.
Oli kuin olisi paksua pahvia koittanut syödä. Perunalaatikko oli holvattu suolalla, kanasiivet oli
kuivempia kuin hiekkapuhallus hiekka. Oikeastaan ainoa syötävä lämpimällä puolen oli silakkarullat,
tosin nekin suolaisia.
Eli  Louen Esson yön yli seisoneet höyrymakkaratkin olivat aikoinaan  maukkaampia ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:43
  • viva la France
Vs: Finnlines
« Vastaus #22 : 18.08.2020 kello on 07:54 »
2-4 kertaa viikossa olen syönyt linkillä muutaman vuoden, toki se sama ruoka alkoi kyllä kylästyttämään. kyllä heillä on sama taso kuin abc asemalla. eli jos haluaa parempaa pitää ottaa omat eväät mukaan, ei sen vaikeampaa. tai sitten ottaa sinisen tai punaisen laivan ja maksaa x määrän että saa syödä ja on tyytyväinen :D

Itse  asiassa punaiset laivat on halvempia kun koirien kanssa kulkee, mutta finnlinesin aikataulut ratkaisee.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:02
  • Escucha el Oi!
Vs: Finnlines
« Vastaus #23 : 18.08.2020 kello on 08:01 »
Näkyy oikeille rahtareillekin kelpaavan, kun katsoo sitä määrää, mitä lautasille on mätetty.

mitä kieltä mahtavat puhua ne ruuan hamstraajat?

Nuo itäblokin kuskien ruuan hamstaaramiset ovat ihan oma lukunsa, eikä sinällään kerro ruuan tasosta mitään.
eikös se juuri finnlinesillä ollut, kun heidän piti kankaiset servetit vaihtaa pieniin paperisiin, etteivät cccp-rahtarit kykene tekemään niistä sellaisia ruualla täytettyjä nyyttejä mitä kiikuttavat seisovastapyödästä autoihinsa.
(ainakin joku laivayhtiö joutui niin tekemään)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:24
Vs: Finnlines
« Vastaus #24 : 18.08.2020 kello on 08:17 »
Eikös Naantali-Kapellskär reitillä ole peräti kaksi ruokatarjoilua matkan aikana...

Ihan riittävän hyvää ruoka on minusta. Suhteessa lipun hintaan jopa hyvin edullista.
Mitä tulee noihin perunoihin, niin en keitettyjä perunoja ota lautaselleni koskaan. Ihan sama, onko kuorittuja, vaiko ei.

Muutaman rahtarin kanssa tuli jutusteltua. Suomea ainakin minä puhuin heidän kanssaan. Ison puoleiset oli annokset, mutta sama ilmiö on ABC:lläkin, kun työmiehet tulevat lounaalle.

Mitä tulee hintaan, niin minulle matka maksaisi retkeilyauton kanssa tällä hetkellä 42,39€. Siis korkea matkailuauto, yksi henkilö ja parit buffetateriat. En ole edullisempaa matkaa Ruotsiin kilpailijoilta ainakaan vielä löytänyt.


*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:35
  • Kulkija
Vs: Finnlines
« Vastaus #25 : 18.08.2020 kello on 08:37 »
Lähtisin heti, jos voisin. Kyllähän kutittaa kaasujalkaa tällaisena aamuna. Finnlines on tuolla reitillä hyvä ja kohtuuhintainen. Hyvät puolet onkin jo listattu.

Kotoa kun on aamulaivalle ajanut, niin aikainen ollut herätys ja hiukan nihkeästi saanut penkeillä torkuttua. Eihän sitä hyttiä raski yksinäismies maksaa.

Taxfreen tarjoukset on hyviä, toisin kuin Saksan reitillä, joka on hinnoiteltu mielestäni yli etenkin aterioiden osalta.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:45
Vs: Finnlines
« Vastaus #26 : 18.08.2020 kello on 08:41 »
Onkos omassa autossa nukkuminen kielletty matkan aikana?

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:26.03.2024 kello on 20:40
Vs: Finnlines
« Vastaus #27 : 18.08.2020 kello on 08:51 »
Onkos omassa autossa nukkuminen kielletty matkan aikana?
Eiköhän koko autokannella olo. Tiedä sitten miten valvotaan jos vain jää autoon..

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:40
Vs: Finnlines
« Vastaus #28 : 18.08.2020 kello on 09:06 »
Naantalin reitin Finnlinesin "ilmaissapuska" minusta yliarvostettuja - sama kuin mikroruokaa mutta höyrystettyä mössöä ja jälkkärinä aina jotain jarrua. Ja yleensä vaikka kuinka vähän väkeä aina loppuu kesken.. hyvin optimoitu  8) Jättäisin väliin, jos  lipun hinnassa huomioitaisiin. Finnlines törkeän kallis koirille joka reitillä.

Ålandtrafikenin valkoisilla ainoastaan saat matkan ajan olla kulkimessa: kokkailla, goisailla tms. ja merinäköala omista ikkunoista  :D saa toki käydä rahvaan salissakin tai kannella jalottelemassa..


*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:35
  • Kulkija
Vs: Finnlines
« Vastaus #29 : 18.08.2020 kello on 15:36 »
Reilua rekkamiesruokaa. Valikoimalla saa kasattua siedettävän setin.  :)

Huippusesongin ulkopuolella nuo ovat viihtyisiä, häiriötekijöitä vähän. Rekkakuskit ovat asiallisia matkakumppaneita, toisin kuin Tallinnan laivojen narkkarit ja juopot, näin kevyesti yleistettynä.

Toki joku ravimiesseurue saattaa joukossa olla. Viihtyvät omissa oloissaan.  :)