Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Finnlines
volvo:
hyvä on valittaa ruuasta kun se sisältyy lipun hintaan, koskee vain suomi ruotsi väliä. käytännössä sillä lipun hinnalla ei syö "paremmassa ravintolassa " tätyttä menuuta.
"Masi":
Jos kuoritut perunat pitää kuoria, niin puhutaan jo lättiin kuuluvasta ravinnon kaltaisesta aineesta, kuului lipun hintaan tai ei ;)
T: Jo kahdeksankymmentä luvulla finnlinesin laivoilla kulkenut.
P.s. täytin sp:hen tuleen asiakaspalautteen saate sanoin; ehkä oli aika antaa ruuista vastaavalle johtajalle potkut
sillä taso on jo niin alhaalla ettei kokin vaihto auta.
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 17.08.2020 kello on 22:52 ---Jos kuoritut perunat pitää kuoria, niin puhutaan jo lättiin kuuluvasta ravinnon kaltaisesta aineesta, kuului lipun hintaan tai ei ;)
T: Jo kahdeksankymmentä luvulla finnlinesin laivoilla kulkenut.
P.s. täytin sp:hen tuleen asiakaspalautteen saate sanoin; ehkä oli aika antaa ruuista vastaavalle johtajalle potkut
sillä taso on jo niin alhaalla ettei kokin vaihto auta.
--- Lainaus päättyy ---
2-4 kertaa viikossa olen syönyt linkillä muutaman vuoden, toki se sama ruoka alkoi kyllä kylästyttämään. kyllä heillä on sama taso kuin abc asemalla. eli jos haluaa parempaa pitää ottaa omat eväät mukaan, ei sen vaikeampaa. tai sitten ottaa sinisen tai punaisen laivan ja maksaa x määrän että saa syödä ja on tyytyväinen :D
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 17.08.2020 kello on 22:52 ---Jos kuoritut perunat pitää kuoria,
--- Lainaus päättyy ---
Miksi perunat yleensä pitäisi kuoria? ::)
Kosmic:
Puhuin henkilökuntaan kuuluvan kanssa tuosta ruuan surkeasta aakkostasosta ja vastaus oli se että kun ruuan esivalmistus siirtyi keskuskeittiöön niin silloin taso notkahti. Valituksen olen jättänyt jo monta kertaa mutta ei tunnu auttavan. Samalla pyysin lisää mausteita pöytiin että jokainen voisi itse maustaa ruokansa mutta ei ole silläkään saralla tapahtunut mitään.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta