Tekniikkakeskustelut > Säilytys

Joutomaa/pelto matkailukaluston säilytysalueeksi. Jokaisella oma katos.

<< < (5/6) > >>

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 14.08.2020     kello on 23:19 ---

Olen myös kuullut, että jossain tällaista mielivaltaa on yritetty harjoittaa.
Mikä sitten on 'pitkäaikaista säilyttämistä'?
Uskoisin, että kovin helposti kunnan siirtokehoitus ei saisi lainvoimaa.

--- Lainaus päättyy ---

ei se mun mielestä niin mielivaltainen sääntö ole.

Jos ei olisi kiellettyä, voisivat ihmiset pitää vaikkapa varhaisteineille tai alkoholisoituneelle aikamiespojalle vuosia asuntovaunua pihallaan lisäkämppänä.

Ois se mun mielestä aika outoa, jos se olisi sallittua. Varsinkin jos mietitetään että jos se olisi sallittua, niitä saisi olla useita, yli tontin rakennusoikeuden. Vois olla kunnon intiaanikylä tontilla.

Sitä en tiedä kuka sen määrittelee, mikä on matkailukäyttöä ja mikä pidempiaikaista säilyttämistä. Se ainakin riittää että kesällä kuljin liikkuu jonnekin.

ps. itse vanhana turkulaisena muutin pois turusta kun talot/tontit ei mahdollistanut kaluston säilyttämistä omalla tontilla omaan budjettiin. Kehyskunnista sai samalla rahalla ison pihan ja tallin mihin mahtuu. Elämä on valintoja. ja silti tästä on vain 20min Turun torille.. jos sinne haluis mennä. minä en halua.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 15.08.2020     kello on 09:30 ---ps. itse vanhana turkulaisena muutin pois turusta kun talot/tontit ei mahdollistanut kaluston säilyttämistä omalla tontilla omaan budjettiin. Kehyskunnista sai samalla rahalla ison pihan ja tallin mihin mahtuu. Elämä on valintoja. ja silti tästä on vain 20min Turun torille.. jos sinne haluis mennä. minä en halua.

--- Lainaus päättyy ---
Turku on Turku...

Mulla oli kerrostalokämppä Nättinummen alkupäässä. Vaunu oli parkissa kaupungin omistamalla parkkitontilla vuosikausia. Parvekkeelta oli näköyhteys vaunuun ja matkaa oli alle 100 metriä.
Huvittavinta siinä oli se, että vaunut sai olla siinä vuosia käyttämättä, mutta jos parkkeerasi siihen auton pidemmäksi aikaa, niin se hinattiin pois.
Tällä ilmaisella parkkipaikalla on kymmeniä vaunuja edelleen, kun siitä ohi ajoin. Osa vaunuista oli jo osaksi lahonneetkin paikalleen.

Elikä siinä vinkki talvisäilytykseen ilmaiseksi liki keskellä kaupunkia.

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 15.08.2020     kello on 09:55 ---Turku on Turku...

Mulla oli kerrostalokämppä Nättinummen alkupäässä. Vaunu oli parkissa kaupungin omistamalla parkkitontilla vuosikausia. Parvekkeelta oli näköyhteys vaunuun ja matkaa oli alle 100 metriä.
Huvittavinta siinä oli se, että vaunut sai olla siinä vuosia käyttämättä, mutta jos parkkeerasi siihen auton pidemmäksi aikaa, niin se hinattiin pois.
Tällä ilmaisella parkkipaikalla on kymmeniä vaunuja edelleen, kun siitä ohi ajoin. Osa vaunuista oli jo osaksi lahonneetkin paikalleen.

Elikä siinä vinkki talvisäilytykseen ilmaiseksi liki keskellä kaupunkia.

--- Lainaus päättyy ---

No juu tuo parkkis on kyllä yksi turun erikoisuuksista

https://maps.app.goo.gl/ARvH2jaDMR8dmFDw9

Tarvasjoki:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 15.08.2020     kello on 11:25 ---No juu tuo parkkis on kyllä yksi turun erikoisuuksista

https://maps.app.goo.gl/ARvH2jaDMR8dmFDw9

--- Lainaus päättyy ---
Onhan noita turuus muuallakin esim Kalevantien varressa seissyt vuosikymmeniä peräkärryjä vaunuja asuntoautoja.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 15.08.2020     kello on 11:25 ---No juu tuo parkkis on kyllä yksi turun erikoisuuksista

https://maps.app.goo.gl/ARvH2jaDMR8dmFDw9

--- Lainaus päättyy ---
Sillä parkkipaikalla on erikoinen historiakin...

Siihen piti tulla huoltoasema, mutta asiaa hankaloitti Markulantien tuleva mahdollinen nelikaistaistaminen . Siitä syystä tien molemmat puolet meni rakennuskieltoon. Tien toiselle puolelle piti tulla parkkipaikka kerrostalolle jossa asuin. Sitä ei koskaan tullut, eikä sillä talolla ole lainkaan ilmaisia omia parkkeja.
Nelikaistaisuus on unohduksissa, mutta jos se tulisi, niin se menisi sen parkkipaikan päältä, jossa nyt on matkailuvälineitä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View