Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Matkailuauton osto/rahoitus
Yrjö:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 11.08.2020 kello on 20:40 ---Tilisiirto minun koneella. Kun näkee, että raha lähtee, niin ok.
--- Lainaus päättyy ---
Pitää muistaa katsoa, että maksupäivä on tänään, eikä huomenna jolloin "ostajan" ko. tili on tyhjä.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 12.08.2020 kello on 07:15 --- Pitää muistaa katsoa, että maksupäivä on tänään, eikä huomenna jolloin "ostajan" ko. tili on tyhjä.
--- Lainaus päättyy ---
Niinpä. Ja se, että maksu ylipäätään vahvistetaan.
Kun ostin aikoinaan veneen unohdin itse ensin vahvistaa maksun. Huomasin kyllä ja hoidin loppuun, myyjä ei ollut tarkkana.
Keneenkään ei pidä luottaa, mutta onneksi suurin osa suomalaisista on rehellisiä. Karavaanarihommissa ehkä vieläkin suurempi osa kuin esim. henkilöautokaupassa .
Muumuupapa:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 8.08.2020 kello on 22:46 ---Jos rahoitusyhtiö, niin kuulemma liikennekäytöstäpoi stot ja -otot maksaa maltaita.
--- Lainaus päättyy ---
Liikennekäytöstäpoi sto maksaa ihan saman (5€) oli omistajana rahoitusyhtiö tai henkilö itse. Liikennekäyttöön otto taas ei maksa kummassakaan tapauksessa mitään.
Rahoitusyhtiön omistamassa ajoneuvossa ei kuitenkaan voida katkaista tiettyjä vakuutuksia lipon ajaksi. Tästä tulee lisäkustannuksia.
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 11.08.2020 kello on 20:40 ---Tilisiirto minun koneella. Kun näkee, että raha lähtee, niin ok.
Romut lähti aikoinaan käteisellä.
--- Lainaus päättyy ---
Ei tulisi kyllä mieleenkään ostajana kirjautua verkkopankkiin myyjän (tai kenenkään muunkaan) läppärillä. Jos ei verkkomaksu/mobiilimaksu myyjälle kelpaa ostajan välineillä niin suunnaksi seuraava auto. Kyllä käytettyjä romuja Suomessa riittää :D
El Maco:
Käytettyjä romuja nimenomaan riittää, mutta hyviä vanhempia käytettyjä ei oikein riitä. Joten silloin kai pitäisi käydä pankissa tekemässä kaupat.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta