Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Matkailuauton hankinta mielessä
Alan:
Eri mieltä kaasunkulutuksesta, kun vain hiukan pienemmässä peltiohjaamoisessa Hymerissäni sitä kului hyvin kohtuullisesti talvipakkasellakin, ilman sähkövastusta. Eristys vaikuttaa paljon ja se on tuossa integroidussa Hymerissä kunnossa. Irtolämmitin on tehokkaampi kuin Truman vastus.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 3.08.2020 kello on 08:06 ---Eri mieltä kaasunkulutuksesta, kun vain hiukan pienemmässä peltiohjaamoisessa Hymerissäni sitä kului hyvin kohtuullisesti talvipakkasellakin, ilman sähkövastusta. Eristys vaikuttaa paljon ja se on tuossa integroidussa Hymerissä kunnossa. Irtolämmitin on tehokkaampi kuin Truman vastus.
--- Lainaus päättyy ---
Minkäslainen irtolämmitin olisi riittävä...?
Olen joskus ylläpitolämmityksee n käyttänyt nestetäytteistä ripapatteria ja kuivatukseen tavallista auton sisätilalämppäriä.
Onko Ecomat ainoa oikea, vai ajaisiko joku edullisempikin asian?
Karabiilisti:
Mikäs muuten tekee tuosta kuuluisasta ecomatista sen ainoan oikean?
Paitti hinta (kate)
MipHe:
Mulla on tuollainen ecomat tyylinen Mika merkkinen lämmitin ollut käytössä, täältä taisi joku joskus aikoinaan vinkata, on ollut hyvä peli.
https://shop.jyvascaravan.fi/fi/811525-carbest_mika_laemmitin_1500w/
On ollut talvireissuilla mukana varalämmittimenä ja lisäksi on aika paljon tullut käytettyä vaatteiden kuivatukseen.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: MipHe - 3.08.2020 kello on 09:31 ---Mulla on tuollainen ecomat tyylinen Mika merkkinen lämmitin ollut käytössä, täältä taisi joku joskus aikoinaan vinkata, on ollut hyvä peli.
https://shop.jyvascaravan.fi/fi/811525-carbest_mika_laemmitin_1500w/
On ollut talvireissuilla mukana varalämmittimenä ja lisäksi on aika paljon tullut käytettyä vaatteiden kuivatukseen.
--- Lainaus päättyy ---
Onko riittävän hiljainen...?
Ajattelin varalämmittimeksi. Sisäpistorasia sallii kuitenkin vain max. 1000W käytön.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta