rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Invertteri/kahvinkeitin 900 w  (Luettu 13973 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:19.03.2024 kello on 06:56
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #30 : 2.08.2020 kello on 00:10 »
Ei kun laiskaa, tai käytännöllistä.
Jos ruoka 'valmistuu' sillä aikaa kun tekee voileivän ja kaataa oluen lasiin, en minä ainakaan viitsi ährätä hellan ja kattiloiden kanssa.
 :D
Eineksiäkö kuumennat vai omatekoisia eväitä?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:41
  • Escucha el Oi!
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #31 : 2.08.2020 kello on 00:16 »
Kirkkaana päivänä kaasu liekki ei näy, liekki saattaa helposti unohtua palamaan.   
 
 

aika pelottavaa, jos jollakulla on tosiaan tuollainen tilanne. näkökyky mennyt eikä muista mitä on just tekemässä... Ehkä hyvä sitten käyttää mikroa  Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:17
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #32 : 2.08.2020 kello on 00:48 »
Eineksiäkö kuumennat vai omatekoisia eväitä?

Sekä, että....

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:19.03.2024 kello on 06:56
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #33 : 2.08.2020 kello on 01:07 »
Sekä, että....
Taitaa kuitenkin ne omat eväät viedä voiton...

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #34 : 2.08.2020 kello on 01:27 »
Olen varmaan poikkeusyksilö, kun 80% valmistan ruuan itse. Loput 20% eineksiä tai ravintola. Näin ainakin viime reissulla Norjassa. Mitä alemmas mennään sen enempi ravintolaa.

Kaasu on Etelän normaali. Jos ne siellä pärjää turvallisuuden kanssa heidän mentaliteetiltaan, niin miksen minä ainakin melko jämpti suomalainen.

230V autossa on hyvä ominaisuus silloinkin, kun ei olla verkossa. En ymmärrä sitä, miksei autoja rakenneta jo valmiiksi toimimaan niin, että sitä saa aina. Mihin rajallista kapasiteettia on järkevä käyttää on sitten toinen asia.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:17
  • Autossa on pyörät
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #35 : 2.08.2020 kello on 08:16 »
aika pelottavaa, jos jollakulla on tosiaan tuollainen tilanne. näkökyky mennyt eikä muista mitä on just tekemässä... Ehkä hyvä sitten käyttää mikroa  Thumb
Älä muuta viserrä.

Olen varmaan poikkeusyksilö, kun 80% valmistan ruuan itse. Loput 20% eineksiä tai ravintola. Näin ainakin viime reissulla Norjassa. Mitä alemmas mennään sen enempi ravintolaa.

Kaasu on Etelän normaali. Jos ne siellä pärjää turvallisuuden kanssa heidän mentaliteetiltaan, niin miksen minä ainakin melko jämpti suomalainen.

230V autossa on hyvä ominaisuus silloinkin, kun ei olla verkossa. En ymmärrä sitä, miksei autoja rakenneta jo valmiiksi toimimaan niin, että sitä saa aina. Mihin rajallista kapasiteettia on järkevä käyttää on sitten toinen asia.
Samoin ja eineksiä ei paljon koskaan. Itse teemme, joskus ulkona syömässä.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:41
  • viihtyy puskissa
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #36 : 2.08.2020 kello on 08:34 »
Laiskaa ja käytännöllistä, sitähän se meillä aamukahvin keitto. Sitten voi fiilistellä veli Kookaburralta hankitulla perkolaattorilla ja petroolikeittimellä .

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:27
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #37 : 2.08.2020 kello on 08:35 »
Enimmäkseen eineksiä tulee syötyä...

Minua kun ei pätkääkään kiinnosta leikkiä kotia jossain camping alueella, tai sen liepeillä. Enimmäkseen liikutaan eri kohteissa ja rattaat pysähtyvät vasta myöhään illansuussa.
Siksi ruokailut ovat olleet vain lyhyitä sessioita, jotka toteutetaan mahdollisimman helpolla. Ei kuitenkaan mitään huoltsikka ruokailua.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:00
    • circleset
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #38 : 2.08.2020 kello on 08:58 »
Olen varmaan poikkeusyksilö, kun 80% valmistan ruuan itse. Loput 20% eineksiä tai ravintola. Näin ainakin viime reissulla Norjassa. Mitä alemmas mennään sen enempi ravintolaa.

230V autossa on hyvä ominaisuus silloinkin, kun ei olla verkossa. En ymmärrä sitä, miksei autoja rakenneta jo valmiiksi toimimaan niin, että sitä saa aina. Mihin rajallista kapasiteettia on järkevä käyttää on sitten toinen asia.
Ruuanlaitto kuuluu lomalla(kin) ohjelmaan. Mihinpä sitä lomalla niin kiire olisi ettei ruokaa ehtisi tekemään pl. siirtymätaipaleet jolloin voi syödä jonkun muun valmiiksi laittamaa ruokaa. Einekset on meidän perheessä viimeinen hätävara, reissussa ja kotona.

Löytyykö noissa matkailuautoissa toi 230V lisävarustelistalta jos ei kerta ole vakiona? Nyt menossa kolmas veturi missä on valmiina 230V takapenkkiläisille. Ei sillä varmaan kahvia keitetä tai mikroa käytetä mutta muita laitteita saa latailtua ja käytettyä.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:11.03.2024 kello on 20:20
  • Tekniikan diletantti
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #39 : 2.08.2020 kello on 09:07 »
Niskalaukaus jokaiselle puskassa agrea huudattavalle. Jäptionnäin.

Puska ja puska. Kun olen puskassa niin näkö eikä kuuloetäisyydellä ketään. Pitääkö agre ääntä jos ei kukaan ole kuulemassa? Niskalaukaus kuuluu paljon kauemmas ja on käsitykseni mukaan sanktioitu melko tiukasti.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:22.03.2024 kello on 22:35
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #40 : 2.08.2020 kello on 09:26 »
Kahvinkeittimellä+invertterisähköllä keitetty aamukahvi on huono asia, jos agrekaatilla keitintä ruokkii niin ollaan jo saatanallisella tasolla.
Miten jos pulputuspannua lämmittää verkkosähköllä? hyväksyttyäkö vai vääräoppista kahvinkeittoa?
Heruuko itsejauhetusta luomukahvista lisäpisteitä?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:17
  • Autossa on pyörät
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #41 : 2.08.2020 kello on 10:16 »
Enimmäkseen eineksiä tulee syötyä...

Minua kun ei pätkääkään kiinnosta leikkiä kotia jossain camping alueella, tai sen liepeillä. Enimmäkseen liikutaan eri kohteissa ja rattaat pysähtyvät vasta myöhään illansuussa.
Siksi ruokailut ovat olleet vain lyhyitä sessioita, jotka toteutetaan mahdollisimman helpolla. Ei kuitenkaan mitään huoltsikka ruokailua.
Usko tai älä Camping vihassasi 😅 Ruokaa voi tehdä niin syvällä skuttassa että oma sprägärikin häviää kaiuttomana puitten väliin. Ei edes pitkänä ajopäivänä einesten varassa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #42 : 2.08.2020 kello on 10:19 »
Jokainen hyväksyköön itse toimintansa, mutta sähköllä käytettävä pulputuspannu on ainakin vähemmän särkymisherkkä kuin kahvinkeitin.

Pahoittelen osallistumisesta ketjun vientiin pois aiheesta, mutta oikeasti minua kiinnostaa, missä säilytätte kahvinkeitintä ajon aikana, ja miten. Niitä kun ei ole kuljetusta varten suunniteltu (ainakaan minun kotivehjestä) ja matalahkoja ovat useimmat kulkineen hyllytkin. Meillä oli Ex-Hymerissä vielä joka hylly täynnäkin enkä Knausistakaan sille sopivaa hyllyä muista (vaunu nyt olikin paljon useammin verkkosähkössä eli kahvinkeitintä olisi voinut käyttääkin helpommin).

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:41
  • Escucha el Oi!
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #43 : 2.08.2020 kello on 10:22 »
Enimmäkseen eineksiä tulee syötyä...

Minua kun ei pätkääkään kiinnosta leikkiä kotia jossain camping alueella, tai sen liepeillä. Enimmäkseen liikutaan eri kohteissa ja rattaat pysähtyvät vasta myöhään illansuussa.
Siksi ruokailut ovat olleet vain lyhyitä sessioita, jotka toteutetaan mahdollisimman helpolla. Ei kuitenkaan mitään huoltsikka ruokailua.

jokainen tietty tyylillään, mutta ymmärrän hyvin kun miettii minkälainen keittiö tuollaisessa westfalia californiassa on. Menee tosiaan aika leikkimiseksi.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:32
  • Kulkija
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #44 : 2.08.2020 kello on 10:24 »
Miten ne einekset lämmitetään, mikro melkeinpä oltava?