rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Invertteri/kahvinkeitin 900 w  (Luettu 14249 kertaa)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:54
  • Escucha el Oi!
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #45 : 2.08.2020 kello on 10:26 »


Pahoittelen osallistumisesta ketjun vientiin pois aiheesta, mutta oikeasti minua kiinnostaa, missä säilytätte kahvinkeitintä ajon aikana, ja miten. Niitä kun ei ole kuljetusta varten suunniteltu (ainakaan minun kotivehjestä) ja matalahkoja ovat useimmat kulkineen hyllytkin. Meillä oli Ex-Hymerissä vielä joka hylly täynnäkin enkä Knausistakaan sille sopivaa hyllyä muista (vaunu nyt olikin paljon useammin verkkosähkössä eli kahvinkeitintä olisi voinut käyttääkin helpommin).

työautossa on kahvinkeitin kulkenut n.1,5miljoonaa kilometriä ihan avohyllyllä, mustekala pannun kahvan läpi ja hyllyyn kiinni.

tai itseasiassa kolme eri kahvinkeitintä, ovat kyllä hajonneet ihan muista syistä kuin että ois pannu särkynyt.

Vaunussa oli kahvinkeitin alakaapissa, mutta niin vähällä käytöllä että autoon en ajatellut laittaakaan. Keitellään liedellä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:53
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #46 : 2.08.2020 kello on 10:31 »
Jokainen hyväksyköön itse toimintansa, mutta sähköllä käytettävä pulputuspannu on ainakin vähemmän särkymisherkkä kuin kahvinkeitin.
Mulla on kahvinkeittimen pannu teräksinen termos malli...

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:25
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #47 : 2.08.2020 kello on 10:39 »
Jokainen hyväksyköön itse toimintansa, mutta sähköllä käytettävä pulputuspannu on ainakin vähemmän särkymisherkkä kuin kahvinkeitin.

Pahoittelen osallistumisesta ketjun vientiin pois aiheesta, mutta oikeasti minua kiinnostaa, missä säilytätte kahvinkeitintä ajon aikana, ja miten. Niitä kun ei ole kuljetusta varten suunniteltu (ainakaan minun kotivehjestä) ja matalahkoja ovat useimmat kulkineen hyllytkin. Meillä oli Ex-Hymerissä vielä joka hylly täynnäkin enkä Knausistakaan sille sopivaa hyllyä muista (vaunu nyt olikin paljon useammin verkkosähkössä eli kahvinkeitintä olisi voinut käyttääkin helpommin).
Kahvinkeitin on tiskipöydän jatkeella vai miten tuota pöytätasoa kutsuisi omalla paikallaan koko ajan liukueste maton päällä. Totta tuossa paripyörä alustassa on sitten tasainen kyyti.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:47
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #48 : 2.08.2020 kello on 11:52 »
Enimmäkseen eineksiä tulee syötyä...

Tuo 'eines' on huono sana.
Varsinkin kun se joidenkin mielestä merkitsee jotain, lähes syömäkelvotonta.
Nykyään kaupoista saa erittäin hyvää, valmista ruokaa, joka tarvitsee vain lämmittää.
Jos haluaa matkalla leikkiä mestarikokkia ja tiskata astioita, niin 'KUKIN TAVALLAAn...'

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:47
  • Autossa on pyörät
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #49 : 2.08.2020 kello on 12:11 »
Pääsääntöisesti itse tehty on ravitsevampaa, maukkaampaa , täyttävämpää ja siitä saa suuremman nautinnon kuin kaupan muovipurkeista.
KUKIN TYYLILLÄÄN  ;D
Esim:







*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:11.03.2024 kello on 20:20
  • Tekniikan diletantti
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #50 : 2.08.2020 kello on 13:51 »
Suppilolla suodatinkaffe. Espressot mutteripannulla, paitsi ettei ole mutteri, ikean rosteri vastaava on tosi hyvä peli hintaan 20 egee. Sähköllä joskus kun ollaan satunnaisesti töpselissä, kookaburran el-rod sähköllä. Nokipannua aina kun mahdollista. Ja ilman niskalaukasta joskus vetäsen allikaattorin käyntiin kun haluan sähköä puskassa.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #51 : 2.08.2020 kello on 15:53 »
Suppilolla suodatinkaffe. Espressot mutteripannulla, paitsi ettei ole mutteri, ikean rosteri vastaava on tosi hyvä peli hintaan 20 egee. Sähköllä joskus kun ollaan satunnaisesti töpselissä, kookaburran el-rod sähköllä. Nokipannua aina kun mahdollista. Ja ilman niskalaukasta joskus vetäsen allikaattorin käyntiin kun haluan sähköä puskassa.
Eiks puska parkkeilu tarkoita sitä jotta ollaan omilla? Ilman mitään agrea ::)

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:29.11.2020 kello on 08:14
  • Motto: Carpe diem...
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #52 : 2.08.2020 kello on 16:04 »
Kahvi on se näytelmän pääosan esittäjä.
Me keittäjät ja kahvin ryystäjät,  pikkusormi pystyssä tai sitten ei,  olemme ohjaajan roolissa ja käsikirjoitukseen kuuluu sen keittovärkin malli.
Kaikki keittomenetelmät ovat hyviä,  ainakin silloin kun sitä pakottaa,  sitä kahvihammasta.

Kun täällä on muutaman kerran mainittu perkolaattori,  alan ehdottomien asiantuntijoidenkin taholta,  niin päätin toimia.

Pistän myyntiin perkolaattorin,  josko joku sellaisen haluaisi ja kun niitä perinteisiä värkkejä ei maitokaupoissa ole juurikaan tarjolla.  Siis sinne myydään osastoon...



*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:11.03.2024 kello on 20:20
  • Tekniikan diletantti
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #53 : 2.08.2020 kello on 17:11 »
Eiks puska parkkeilu tarkoita sitä jotta ollaan omilla? Ilman mitään agrea ::)

Ei todellakaan. Älytön ajatuskin. Puskaparkkeilijakin tarvii vettä sisään/ulos, kaupassa käytävä, pyykit pestävä. Puskaparkki tarkoittaa vain sitä ettei kaikki halua olla sfc-minkkitarhassa yhtenä rivissä. Näin vastaisin jos tosissas kyselisit.

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:25.02.2024 kello on 18:47
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #54 : 2.08.2020 kello on 17:23 »
Eiks puska parkkeilu tarkoita sitä jotta ollaan omilla? Ilman mitään agrea ::)

Hah!Meille toi agre oli varustelistan kärkipäässä heti asuntoosan ilmastoinnin kanssa juuri siksi että puskassa voi olla päiväkausia pelkäämättä että esim akut sippaa ym.Jos ja kun joskus päivitän asuntoauton uudempaan on nuo kaksi ehdottomasti myös oltava.Mä en tykkää yhtään noista leirintäalueista että ikkunasta voi/joutuu katsoa mitä karavaanari kolleega juo ja syö.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:47
  • Autossa on pyörät
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #55 : 2.08.2020 kello on 17:51 »
Hah!Meille toi agre oli varustelistan kärkipäässä heti asuntoosan ilmastoinnin kanssa juuri siksi että puskassa voi olla päiväkausia pelkäämättä että esim akut sippaa ym.Jos ja kun joskus päivitän asuntoauton uudempaan on nuo kaksi ehdottomasti myös oltava.Mä en tykkää yhtään noista leirintäalueista että ikkunasta voi/joutuu katsoa mitä karavaanari kolleega juo ja syö.
En ole nyttenkään laittanut tökkeliä seinään kuukausikaupalla mennyt. Eikä ole agrea

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #56 : 2.08.2020 kello on 18:35 »
Ei todellakaan. Älytön ajatuskin. Puskaparkkeilijakin tarvii vettä sisään/ulos, kaupassa käytävä, pyykit pestävä. Puskaparkki tarkoittaa vain sitä ettei kaikki halua olla sfc-minkkitarhassa yhtenä rivissä. Näin vastaisin jos tosissas kyselisit.
Harvemmin kulkimessa pyykinpesu kone! Sfc, Saako teillä pestä pyykkiä ja käydä Suihkussa korvausta vastaan ::) Se siitä puska parkista Thumb

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:47
  • Autossa on pyörät
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #57 : 2.08.2020 kello on 18:51 »
Harvemmin kulkimessa pyykinpesu kone! Sfc, Saako teillä pestä pyykkiä ja käydä Suihkussa korvausta vastaan ::) Se siitä puska parkista Thumb
Silloin mennään alueelle kun tarve tai muuten tuntuu siltä. On mulla vuosipaikkakin mutta en koko aika siellä. Enkä käytä seinäsähköä. Paitsi talvella

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:47
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #58 : 2.08.2020 kello on 19:09 »
Pääsääntöisesti itse tehty on ravitsevampaa, maukkaampaa , täyttävämpää ja siitä saa suuremman nautinnon kuin kaupan muovipurkeista.

Jos ei puutarhaleirissä ole muuta tekemistä...

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:47
  • Autossa on pyörät
Vs: Invertteri/kahvinkeitin 900 w
« Vastaus #59 : 2.08.2020 kello on 19:17 »
Jos ei puutarhaleirissä ole muuta tekemistä...
Heko heko, teen ruokaa muuallakin. Syö sä vaan "äitien tekemää".
Ei ole minulta pois  :-*