Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Invertteri/kahvinkeitin 900 w
vaanari61:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 30.07.2020 kello on 22:48 ---1000W riittää, jos ei muuhun tarvi isompaa.
--- Lainaus päättyy ---
Niin riittää, siitä 10 vuoden kokemus. Tuossa Vatti 1500 vaan on kohtuullisessa hinnassa ja ominaisuutta mikroaaltouuniakin pyörittämään. 1000W:n verme ei ratkaisevasti edullisempi.
Tiedän että Kiinasta saa vielä edukkaammin, täytyy vaan tietää mistä tilaa että saa laadukkaan.
Monesti käy että ruuan helppo lämmittäminen mikrolla houkuttaa laittamaan mikron kulkimeen. Kun intikassa potku piisaa mikäs silloin on mikro kulkimeen kantaa . . .
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 30.07.2020 kello on 22:58 ---Monesti käy että ruuan helppo lämmittäminen mikrolla houkuttaa laittamaan mikron kulkimeen. Kun intikassa potku piisaa mikäs silloin on mikro kulkimeen kantaa . . .
--- Lainaus päättyy ---
Näin se on.
Olen jo vuosikaudet 'keittänyt' kahvinkin mikrolla.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 30.07.2020 kello on 22:48 ---1000W riittää, jos ei muuhun tarvi isompaa.
--- Lainaus päättyy ---
Mulla on 1500W intikka koska pölynimuri on 1400 wattinen. Joten melkeen kaikki toimii intikallakin (vedenkeitin ei toimi, kun se haukkaa 2000W, testattu)-
putkimies:
Minulla on 600W invertteri. Kyllä sekin pyörittää1600W pölynimuria, kunhan säätää imurin säätimestä tehon pieneksi, eli lähes minimiin. Imurointi onnistuu tällä keinolla. Nuo invertterit on aika viisaita, ne herjaa äänellä jos akkujännite ei riitä ja sammuttaa itsensä jos kuorma on liian suuri.
JariL:
--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 - 30.07.2020 kello on 22:32 ---Niskalaukaus jokaiselle puskassa agrea huudattavalle. Jäptionnäin.
--- Lainaus päättyy ---
Tietenkin niuhottajia varten on myös 1500watin inwertteri..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta