Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Pakokaasu haisee sisälle

<< < (2/5) > >>

retkeilijä:
Roskat lienevät syynä sammuiluun. Kaappi ei edes käynnisty aina, vaan odottelun jälkeen. Mitä koloja Yrjö tarkoitat? Poltin on alhaalla ja ritilä pohjasta on kai poistettava? Jos mahdollista konttailen kotona.

Koska kaappi sammuilee, olen pitänyt tehosäätimen suurella ja syönyt kamalasti kaappia tyhjäksi. Ehkä siksi pakokaasua tulee paljon.  :laugh:

Olen nyt teipannut kaapin yläpuolen suuren raon "pakokaasutilaan" ja pienentänyt tehoa sekä kääntänyt vaunua keula tuuleen. Taitaa homma hoitua pikkuhiljaa, koska kaappikaan ole nyt sammunut pariin tuntiin, vaikka puuska tulikin takaa.

retkeilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 26.07.2020     kello on 15:54 ---Pakokaasun haju? Ei sieltä pitäisi muuta tulla kun hiilidioksidia ja vesihöyryä.

--- Lainaus päättyy ---
No niinpä tietenkin. Olisiko se epäpuhdasta palamista johtuen roskista palotilassa tai sittenkin vain pölyn palamista?

putkimies:
 Jotakin tuon näköistä voisi olla.  Laahaa kuvaa poikittain niin saat koko kuvan.

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 26.07.2020     kello on 15:55 ---Ei kannata kyllä täydellä paineella painaa ilmaa

--- Lainaus päättyy ---
Miksei?

retkeilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: putkimies - 26.07.2020     kello on 16:33 --- Jotakin tuon näköistä voisi olla.  Laahaa kuvaa poikittain niin saat koko kuvan.

--- Lainaus päättyy ---
Tuttu on. Noita olen puhdistellut aiemmissa kulkineissa. Tässä mokomassa vaunussa poltin ei vain näy, sillä alempaa ritilää ei ole, vaan alhaalla pohjassa on verkkoaukko.

No, pakasteena olleet kotiruuat on kohta syöty ja kauppoja on joka kylässä täällä vuonojen rannalla E6 valtatien varrella.

Ps. Kaappi sammuilee edelleen paikallaan ollessakin. Nyt taidan ottaa haalean oluen. Kiitos kaikille!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View