Tekniikkakeskustelut > Truma
Trumatic C 3402 polttaa piirilevyn sulaketta
Markakorva:
Joo, siis siinä roskaloovan alden kortisa oli käämi matkasa (ja se ankkuri ja tieten se koko alden puhallin, josta oli puhaltimen laakeri vain menny). Vaihdoin sen siis ihan käämeineen päivineen… se puhallinsiipi ja kotelo vain jäi vanhasta. Äänetön ja herkästi pyörivä tuli… ja käämissäki vastusta nyt eikä kuumu se laitos ainakaan näppituntumalla yhtään.
Tulevaa ajatellen… käämittekö te sen aina uusiksi vaiko saako tuommosia paketteja jostain?
mjo33400:
--- Lainaus käyttäjältä: Markakorva - 19.08.2021 kello on 09:29 ---Joo, siis siinä roskaloovan alden kortisa oli käämi matkasa (ja se ankkuri ja tieten se koko alden puhallin, josta oli puhaltimen laakeri vain menny). Vaihdoin sen siis ihan käämeineen päivineen… se puhallinsiipi ja kotelo vain jäi vanhasta. Äänetön ja herkästi pyörivä tuli… ja käämissäki vastusta nyt eikä kuumu se laitos ainakaan näppituntumalla yhtään.
Tulevaa ajatellen… käämittekö te sen aina uusiksi vaiko saako tuommosia paketteja jostain?
--- Lainaus päättyy ---
Käämin itse aina useamman kerralla. Minulla on käämintä kone. Oliko Alden käämi 4 ohminen? En ole koskaan kokeillut Alden puhallinta Trumaan, täytyy joskus vähän testailla virtoja.
Markakorva:
yleismittarilla mitattuna sitä luokkaa... tärkeämpää mulle oli, että se oli piirilevyn numeroltaan sama (rev numero vissiin uudempi), komponenteiltaan identtinen (sen mitä jakso pääosiltaan tihrustaa) ja että toimii...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta