Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot

Siilin Caravan asiakaspalvelu

(1/3) > >>

ewj:
Onko muilla minkälaisia kokemuksia k.o. liikkeestä ? Yrmy ukko istui tiskin takana eikä päivää osannut sanoa takaisin. Liikkeessä ollut toinen asiakas tervehti. Kauppias ei meinannut/halunnut käsittää uuden asiakkaan yksinkertaista kysymystä kemssanesteestä. Lopulta puteli löytyi ja sikahinnalla verrattuna muualta ostamiini. No, pakko oli hinta pulittaa kun tarvitsin ainetta heti. Kiitos sanaa ei kauppiaalta herunut. Outo kauppa. Itse en käy uudestaan.

Reissaaja80:

--- Lainaus käyttäjältä: ewj - 17.07.2020     kello on 21:41 ---Onko muilla minkälaisia kokemuksia k.o. liikkeestä ? Yrmy ukko istui tiskin takana eikä päivää osannut sanoa takaisin. Liikkeessä ollut toinen asiakas tervehti. Kauppias ei meinannut/halunnut käsittää uuden asiakkaan yksinkertaista kysymystä kemssanesteestä. Lopulta puteli löytyi ja sikahinnalla verrattuna muualta ostamiini. No, pakko oli hinta pulittaa kun tarvitsin ainetta heti. Kiitos sanaa ei kauppiaalta herunut. Outo kauppa. Itse en käy uudestaan.

--- Lainaus päättyy ---

Noo vähän samanlaiset, mutta itse sain sieltä osan edullisemmin kuin muualta. Mutta on sitä muuallakin petraamista, eräs paikallinen liike on sellainen, että ei siellä tiedä onko henkilöt asiakkaana vai töissä siellä. Kukaan ei puhu mitään.

Vaeltaja:
Kaksi kertaa olen siellä käynyt. Ensinmäinen käynti oli vuonna 2008, kun tarvitsin pakkoraossa kemssanestettä nopeasti. Hintaa oli silloinkin hulppeasti yli normaalin hintatason. Nyt kesäkuun alussa poikkesin vitostieltä Kasurilaan Siilin Caravaniin. Kyselin sellaista kaasuletkua, mitä ei enää ole mistään muista caravan kaupoista saatavilla. Isäntä selvitteli kyllä asian perin pohjin, mutta joutui totemaan, että ei sitä letkua hänen kanavien kauttakaan saa mistään. Sellainen kokonais fiilis jäi minulle, että muistui mieleen Speden rautakauppa sketsi.
https://www.youtube.com/watch?v=lGL1fR2tXRg

En kummallakaan käyntikerralla nähnyt muita asiakkaita. tällä viimeisinmällä käynnillä näin jonkinmoisen läjän lähteviä paketteja odottamassa postiin menoa. Taitaa verkkokauppa elättää liikettä tällä hetkellä parhaiten.

"Masi":
Se kauppias syttyy hommiin sitä paremmin mitä vaikeampaa asiaa siltä kysyy,
ei sitä wc neste tai pesuneste kiinnosta ;)

Pohjanperän pappa:
Olen ainakin kolme kertaa käynyt siellä ja hyvin on homma pelannut. Sieltä löytyy yleensä osat mitä ei muualta löydy tai homma saadaan siellä kuntoon.Kerran minulta reissussa lähti kattoluukku lentoon ja sieltä löytyi vanhaan vehkeeseen suoraan varastosta uusi.  Vuosi pari sitten heitti truma 6000 toimimasta ja kyselin siihen osia ja vaikka tai uutta vastaavaa muualta, no eihän sitä löytynyt, kun valmistus lopetettu.  Mutta Siilin caravaanistapa löytyi uusi kokonainen suoraan varastosta ja omistajan poika näppäsi sen paikoilleen reilussa tunnissa, kun olin entisen pääosin irroitellut.  Itse kauppias porisi kovasti ja muisteli menneitten aikojen caravankauppoja. Tarjosia kahvitkin.  Oma ehtoisesti pudottu sovittua asennushintaa, kun meni noin vähän aikaa.  Kauppias vanhan kansan kauppias ja häneltä ei kannata tingata,,, Mutta heillä on varastossa monenlaisia osia joita ei muualta löydy. Suosittelen!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View